Régóta várt lehetőségekkel bővítette a LinkedIn hirdetési rendszerét, végre megérkeztek a remarketing eszközök! Lássuk most ezeket az újdonságokat.
1. Retargeting
Hasonlóan más hirdetési rendszerekhez, most már a LinkedIn is lehetővé teszi, hogy kifejezetten azokat a felhasználókat célozzuk, akik korábban már jártak weboldalunkon. A minimum itt 300 user, ennyi látogató után tudjuk aktiválni az újracélzást.
2. Vállalatok célzása
Ezzel a megoldással egy .csv kiterjesztésű fájl feltöltésével azokat a vállalatokat tudjuk célozni, melyeket érdekelhet termékünk, szlgáltatásunk. Egy egyszerű cégnévlistára lesz szükség, illetve az adott cég domain címére és már indulhat is a hirdetés. Ez esetben üzenetünk a listában szereplő vállalatok dolgozóinak, véleményvezéreinek fog megjelenni.
3. Személyek célzás
Hasonlóan a vállalatok célzásához, lehetőségünk van konrét személyek célzására is, csak itt olyan .csv fájl feltöltésére van szükség, mely a személyek e-mail címeit tartalmazza. Ha ezen címek szerepelnek a LinkedIn rendszerében is (azaz ugyanezzel regisztráltak a felhasználók), már el is érjük őket. Ráadásul a LinkedIn együttműködik bizonyos CRM rendszerekkel is (Marketo, Oracle Eloqua, LiveRamp, stb.), így azokból egyből importálhatók a címek.
4. Szponzorált InMail
A LinkedIn szponzorált InMail szolgáltatása már több, mint egy éve elérhető, és mint kiderült, igen hatékony eszköz ez, elsősorban a B2B célcsoport elérésére. A LinkedIn új hirdetési rendszerében az InMail szolgáltatást is fejlesztették, lehetőségünk van mostantól ugyanis a szponzorált leveleknél is alkalmazni a “hasonló közönség” célzást, így a fenti hirdetéseket még hatékonyabbá tehetjük személyreszóló üzenetekkel.
5. Új és továbbfejlesztett riportolás
A fenti újdonságok mellett a LinkedIn fejlesztői a riporting rendszeren is dolgoztak, nem is keveset. Az új felület segítségével sokkal jobban nyomon tudjuk követni célcsoportunkat, hirdetéseinket, legyen szó azok demográfiai adatairól, vagy a hirdetéseinkre adott válasz reakciókról.
Forrás: augurian.com