A Facebook hamarosan minden mobil hirdető weboldalát még a megjelenítésük előtt előre letölti és megvizsgálja azt betöltési sebesség és a mobil UX szempontok alapján. Amennyiben úgy érzékeli, hogy a weboldal, landoló lap nem megfelelően szolgálja ki a felhasználói élményt, akkor nem is jeleníti meg a hirdetést.
A döntést arra alapozzák a legfrissebb kimutatásokra alapozzák miszerint a weboldal látogatók 40% elhagyja a weboldalt, ha az 3 máspdoperc alatt nem tölt be. Matthew Idema a Facebook hirdetésekért felelős marketing igazgatójának elmondása alapján a hirdetéseket kiszolgáló rendszerben is egy befolyásoló tényező lesz, hogy valójában mennyire gyors a weboldal.
Az új megoldással nem csak azonosítani tudják a lassan betöltő tartalmakat, de egyben segítenek is a hirdetőknek azzal, hogy előre betöltik a hirdetett weboldalt a Facebook in-app böngészőbe még mielőtt klikkelne az érdeklődő. Ezzek a megoldással 29%-al felgyorsítják a hirdetett weboldalok átlagos betöltési idejét.
A gyengén teljesítő weboldalak esetében a tervek szerint a Facebook automata javaslatokat is fog tenni arra, hogy miként javítsuk a teljesítményt.