Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Megduplázódott a reszponzív weboldalak száma

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.07.21.

Az internetes kereskedelemre kihelyezett honlapok 20%-a használ már reszponzív webdesign-t, szemben a tavalyi évvel, amikor ez az arány még csak 9%-os volt.

Az e-kereskedelmi oldalak egyre nagyobb százaléka él a reszponzív webdesign nyújtotta előnyökkel és fektet komolyabb hangsúlyt a mobil eszközökről érkező forgalom kiszolgálására – derül ki a Pure Oxygen Labs, mobil marketinggel foglalkozó cég kutatásából.

Egy Top 500-as online kerekedői listán azokat az oldalakat vizsgálták, amelyek komoly változtatásokat eszközöltek a mobil piac, és a bennük rejlő lehetőségek maximális kihasználása érdekében. Míg a 2014-es évben ezen értékesítők csupán 9%-a használta az említett weboldal formátumot, addig a mostani eredmények szerint ez az arány már 20%-ra növekedett!

A reszponzív weboldalak növekedése

Noha a legtöbb website továbbra is külön oldalt üzemeltet a mobil forgalom kiszolgálására, ez a szám folyamatosan csökken, a dinamikus oldalakat (azonos URL alól külön HTML kódot szolgál ki a lekérdező eszköz szerint) pedig már lekörözte a reszponzív webdesign.

Az eredmény alapján úgy tűnik, hogy a Google által csak „Mobilegeddon”-nak nevezett algoritmus változás el kezdte kifejteni a hatását (amihez minden bizonnyal az online marketinggel foglalkozó médiumok és kutatások is nagymértékben hozzájárultak) és az emberek végre ráeszméltek a mobil piac fontosságára.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet