Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Megszűnik a Facebook shop és kötelező lesz az új oldalélmény

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.05.17.

2023. április 27- én a Meta bejelentette az üzletek támogatásának változásait a különböző régiókban:

Mi változik? 

USA: az új üzletek beléptetése csak a Checkout Facebook vagy Instagram engedélyezésével történik

  • A Meta fokozatosan megszünteti az új, Checkout nélküli üzletek bevezetését a Facebook vagy az Instagram bekapcsolásával.
    • 2023. június 5-től:
      • Az új üzletek Commerce Manageren és Shopifyon keresztül történő beléptetése csak akkor történik meg, ha a Checkout engedélyezve van a Facebook vagy az Instagram mellett.
    • 2023. augusztus 10-ig:
      • Az új üzletek más jogosult partnereken keresztül történő beléptetése csak a Checkout Facebook vagy Instagram engedélyezésével történik .

USA: megszűnik azoknak az üzleteknek a támogatása, amelyekben nincs engedélyezve a Facebook vagy az Instagram a Checkout szolgáltatásnak

  • 2024. április 24-től:
    • Azok az üzletek , amelyekben nincs engedélyezve a Facebook vagy az Instagram, nem lesznek elérhetők, azaz azok az üzletek, amelyek az embereket egy e-kereskedelmi webhelyre irányítják a vásárlás befejezésére, ahelyett, hogy lehetővé tennék az emberek számára, hogy közvetlenül a Facebookon vagy az Instagramon keresztül vásároljanak, vagy a Checkouttal üzenetküldéssel rendelkező üzletek .
    • Azok a vállalkozások, amelyek nem rendelkeznek fizetési funkcióval, többé nem használhatják az üzletekhez kapcsolódó funkciókat, beleértve a biotermékek címkézését a bejegyzésekben, és új egyéni/hasonló közönségeket hozhatnak létre az üzletet meglátogató emberekből.
  • Ez alól kivételt képeznek a többcsatornás és előfizetéses vállalkozások.

21 nemzetközi piac: a vállalkozások továbbra is használhatják a Checkout nélküli üzleteket, ha a Facebook vagy az Instagram engedélyezve van

  • A 21 nemzetközi piacon található vállalkozások további értesítésig továbbra is használhatják a Facebook és az Instagram Shopokat anélkül, hogy a pénztár engedélyezve lenne.
    • Ezek a piacok a következők: Ausztrália, Brazília, Kanada, Dánia, Franciaország, Németország, India, Indonézia, Olaszország, Japán, Mexikó, Hollandia, Norvégia, Dél-Korea, Spanyolország, Svédország, Svájc, Tajvan, Thaiföld, az Egyesült Királyság és Ukrajna.
    • Idén nyártól az EGT-ben, az Egyesült Királyságban vagy Svájcban élők számára a Shops-élmény úgy fejlődik, hogy jobban összpontosítson a termékfelfedezésre a termékrészletező oldalakon, a termékcímkézésen az organikus bejegyzéseken, a termékcímkés hirdetéseken és a vállalkozások konverzióján keresztül. weboldal. Bizonyos funkciók, például a kirakat, a kívánságlista és a gyűjtemények többé nem lesznek elérhetők az ezeken a piacokon élő Shops-felhasználók számára, hogy támogassák ezt az új, egyszerűsített és áramvonalasabb élményt.

A világ többi részén: megszűnik azoknak az üzleteknek a támogatása, amelyeknél nincs engedélyezve a Facebook vagy az Instagram a Checkout szolgáltatásnak

  • 2023. augusztus 10-től:
    • A vállalkozások többé nem tudnak üzletet elhelyezni Facebook-oldalukon vagy Instagram-fiókjukon, kivéve, ha az üzletben engedélyezve van a Checkout with Facebook vagy Instagram az Egyesült Államokban.
    • Azok a vállalkozások, amelyek nem rendelkeznek akadálymentesített üzlettel, a továbbiakban nem használhatják a Boltokhoz kapcsolódó funkciókat, beleértve a termékcímkézést (bejegyzésekben, tekercsekben vagy történetekben), valamint új egyéni/hasonló közönség létrehozását az üzletet meglátogató emberekből.
    • Az Instagramon továbbra is elérhetők lesznek a termékcímkékkel ellátott hirdetések, amelyek lehetővé teszik az új és a meglévő ügyfelek számára, hogy a Shopstól független élményen keresztül széles körben fedezhessék fel termékeit. A termékek címkéit tartalmazó hirdetéseket aktívan kihasználó vállalkozásoknak nem kell semmit tenniük, és kampányaik megszakítás nélkül folytatódnak.

Megjegyzés: Egy adott üzlet helyét a hozzárendelt kereskedelmi fiók helye alapján határozzák meg. A kereskedelmi fiók helyét a fiókot létrehozó felhasználó helye határozza meg (ha 2023. április 1. után hoztuk létre), vagy a kereskedelmi fiókhoz társított eszközök, például egy Instagram-profil vagy Facebook-oldal. A kereskedelmi fiók helyétől függetlenül minden olyan vállalkozás, amely az Egyesült Államokban fizetésre alkalmas Facebook- vagy Instagram-áruházzal rendelkezik, továbbra is hozzáférhet üzletéhez. Bármely vállalkozás, amely engedélyezni kívánja a fizetést az Egyesült Államokban, megteheti ezt a Commerce Managerben az itt található utasításokat követve , feltéve, hogy megfelel az itt leírt követelményeknek .

Új oldalélmény 

2023. június 5-én, ha a Facebook-oldalunk még nem frissült az új oldalak környezetére, akkor az automatikusan frissülni fog. 

  • Ennek a tapasztalatnak a részeként a vállalkozások hozzáférhetnek egy továbbfejlesztett oldalelrendezéshez és új eszközökhöz .
  • Ez a frissítés nem támogat néhány régi funkciót, például a katalógus vagy a termékrészletek oldalának kezelését és közzétételét egy Facebook-oldalról. A vállalkozások azonban továbbra is közzétehetnek webhelylinkeket.

A Meta minden régióban arra ösztönzi a vállalkozásokat, hogy továbbra is vegyenek igénybe ingyenes és fizetős eszközöket az ügyfelek megtalálására és az eladások növelésére, beleértve:

  • Személyre szabott hirdetések
  • Reels
  • Üzenetküldés 
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet