A Google Ads megkezdte új dizájnjának bevezetését, amely minden platformot használó hirdetőt érint, és 2024-ben az alapértelmezett lesz.
A Google Ads két különböző dizájn több hónapos kipróbálása után kezdte meg új megjelenését. Az új formátum főmenüvel rendelkezik a képernyő bal oldalán, és magas szintű kategóriákba rendezi az oldalakat, hogy megkönnyítse a navigációt az új és tapasztalt hirdetők számára.
Az év végére minden Google Ad-felhasználó átáll az új megjelenésre, ezért fontos, hogy a digitális marketingszakemberek magabiztosan használják.
A felhasználók visszajelzései alapján a Google úgy döntött, hogy tartalmait a következő öt magas szintű kategóriába sorolja:
- Kampányok : Ez az oldal lehetővé teszi a marketingszakemberek számára a kampányok elemzését, optimalizálását és kezelését.
- Célok : Itt a hirdetők meghatározhatják, nyomon követhetik és frissíthetik a konverziós célokat.
- Eszközök : A felhasználók itt hozzáférhetnek a tervezéshez, az ajánlattételhez és a költségkerethez, a hibaelhárításhoz és sok más eszközhöz.
- Számlázás : ahol a hirdetők nyomon követhetik költéseiket és befizetéseiket.
- Adminisztrátor : A marketingszakemberek itt kezelhetik csapatuk, biztonsági és fiókbeállításaikat.
Így néz ki az új felület:
Az új Google Ads-kialakítás megkezdődött azon felhasználók számára, akik részt vettek a március 2-án indult próbaidőszakban.
Mindenki más fokozatosan átkerül az új kezelőfelületre decemberig – azonban lehetősége lesz visszatérni a régi kialakításhoz –, de csak 2024-ig.