Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Megújult külsőt kaptak a Gmail hirdetések

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.02.12.

Ha mostanában volt időnk a Gmail promóciós fülre kattintani észrevehettük, hogy a Google teljes egészében újratervezte a hirdetések megjelenését.

Ez a változás a Gmail felhasználók számára, a Google keresőjéből már ismerős sárga (Ad, hirdetés) színnel jelenik meg. Az élmény nagyon hasonló, mint amit a telefonos felületeken láthatunk, így ismét egyértelmű a törekvés arra, hogy a mobil felületeken is könnyedén azonosítható és megfelelően feltűnőek legyenek a hirdetések. Már Magyarországon is sokan használják a korábban GSP-re hallgató, de ma már az AdWords-be integrált Gmail hirdetési lehetőséget, így megfigyelhetjük, hogy a változások növelik vagy csökkentik-e a CTR és ROI hatékonysági mutatókat.

Egy másik apró változás is megfigyelhető: az olvasott levelek halványabban jelennek meg, a téma preferenciáinknak megfelelően.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet