A Google idén sem okozott csalódást: számos újdonságot és fejlesztést jelentett be a tegnapi Google Marketing Live során. Ilyen többek között a Mesterséges Intelligencia újragondolása és széles körben elérhetővé tétele.
Bár a Google évek óta erőteljesen dolgozik különféle MI fejlesztéseken, amit már olyan mára már kézenfekvő és alap megoldások mutatnak, mint pl. a konverzió optimalizálás lehetősége.
A tegnapi bejelentések zöme egyértelművé tette, hogy a mesterséges intelligencia az egyik olyan alap, amivel egyértelműen tervez a Google. Gondoljunk csak bele, mennyire kézenfekvő ez, hiszen számos, különféle információval bír rólunk, mely a gépi tanulással remek kombináció a hirdetésekben rejlő lehetőség kiaknázására.
A mesterséges intelligencia újabb teret nyer magának a hirdető rendszerünkben, méghozzá a Responsive Search Ads hirdetéstípussal a hirdetésszövegezésünkben segít minket. Ezzel az új lehetőséggel nekünk “csupán” annyi dolgunk marad, hogy megadunk 15 címsort és 4 leírást, majd ezekből a rendszer gépi tanulás útján a lehető legjobban működő kombinációt igyekszik megtalálni és alkalmazni.
Van azonban még egy előnye a Responsive Search Adsnek. Mégpedig az, hogy segítségével hirdetésünk 3 címsorból és 2 leírásból áll majd, mellyel még nagyobb helyet foglalunk el a Google keresőfelületén.