A Meta eltávolította a manuális közönségtípusokat az Advantage+ katalógushirdetésekből, ami jelentős elmozdulást jelez az AI-vezérelt hirdetéskezelés felé.
Részletek:
- Az Advantage+ katalógushirdetések dinamikusan jelenítik meg a termékeket a felhasználói viselkedés (a Meta Pixel) alapján.
- A rendszer személyre szabja a termékmegjelenítéseket az egyéni felhasználói érdeklődések, szándékok és cselekvések alapján.
- Ezek a hirdetések egyetlen képként, carouselként vagy collections-ként jelenhetnek meg.
A hirdetők nem veszítik el az összes célzási irányítást. Továbbra is létrehozhatnak egyéni katalógusközönségeket az interakciók alapján, újracélozhatják a potenciális ügyfeleket, és bizonyos közönségeket bevonhatnak vagy épp kizárhatnak a hirdetések megjelenítéséből.
Ez a változás kezdetben az irányítás korlátozásának tűnhet, a Meta adatai azt sugallják, hogy az automatizált célzás valóban javíthatja a hirdetés teljesítményét – mindaddig, amíg a hirdetők hajlandóak megbízni az algoritmusban.
Forrás: https://searchengineland.com/meta-streamlines-advantage-catalog-ad-targeting-451358