CAPI módosítás: kivették a capi-ból a unique_action-t és még sok más főleg fejlesztői oldalról fontos követhető dolgot.
Ez most leginkább abban befolyásol minket, hogy nagyobb szerepet nyer az attribution window és ennek a mérésére át kell állni, amihez a fejlesztőkre is szükség lesz, ahol egyedi az oldal.
Forrás:
https://web.swipeinsight.app/posts/facebook-updates-ads-insights-api-metrics-12233
Optiscore: Januártól globálisan elkezdenek bekerülni fiókokba az Opportunity score támogatások. Ha belépünk a fiókban rögtön látni, de az overview alatt bővebb információkat ad:
A Google-hez hasonlóan itt is befolyásolja, hogy az algoritmus mennyire favorizál minket, de nem érdemes minden változtatást végrehajtani.
Itt it rá lehet nyomni az ignore opcióra, de a score nem fog feljebb menni.
Összességében abban nagy haszna van, hogy jelezni fogja azt is, ha azonos célú kampányokban nagy az overlap (vagyis nagyban fedik egymást a célközönséget, ezzel egymás teljesítményét rontva).