Hogyan járhatunk a KKV-k kedvében? A megoldás egyszerűbb, mint gondolnánk…
A Local Search Association “Local Pulse” névre keresztelt felmérésében több, mint ezernyi kis- és középvállalkozást kérdezett a gazdasággal, a marketingre szánt költségkerettel, a közösségi és digitális média szerepével, illetve a szolgáltatóikkal való elégedettséggel kapcsolatban.
A felmérés eredményei alapján többek között kiderült az is, hogy ezeknek a vállalkozásoknak pontosan milyen területeken van a legtöbb segítségre szükségük.
Tehát mi is kell a KKV-knek? A felmérésben a SEO egyértelmű győzelmet aratott. A 15 évnél fiatalabb kis- és középvállalkozások úgy gondolják, a legtöbb segítségre a keresőoptimalizálás területén van szükségük.
Így magától értetődő, hogy a KKV-k elégedettségért muszáj számukra is tökéletes SEO szolgáltatást nyújtanunk. Ez persze nem megy magától, kiváló szakemberekre lesz szükség, akik nemcsak elméleti tudással rendelkeznek, hanem minden egyes ügyfél igényeire szabott szolgáltatást tudnak biztosítani.
Azonban fény derült arra is, hogy pontosan mit várnak el a KKV-k a szolgáltatóktól. Nem csupán azt akarják, hogy elvégezzük helyettük a “piszkos munkát”: tanulni szeretnének, elvárják, hogy megértsük üzleti céljaikat, jobb, kifinomultabb konzultációs folyamatot várnak, és elengedhetetlenül fontosnak tartják az őszinteséget.