Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Milyen gyakran keveri a Google a hirdetéseket organikus találatok közé?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.08.08.

Az új adatok szerint a Google az asztali számítógépes keresések mindössze 0,31%-ában és a mobilos keresések 0,01%-ában keveri a hirdetéseket az organikus keresési eredmények közé.

A Google kísérletezik új hirdetéselhelyezésekkel a keresési eredmények között, de a gyakoriság továbbra is alacsony:

  • Az összes SERP 2%-ánál a „normál” hirdetéselhelyezés van felül.
  • Asztali preferenciák: A vegyes hirdetésekkel rendelkező SERP-k 18%-a közvetlenül a kiemelt részlet után helyezi el őket.
  • Mobil különbség: A vegyes hirdetésekkel rendelkező mobil SERP-k kevesebb mint 2%-a követi ezt a mintát.

Az organikus találatok között vagy közvetlenül a kiemelt kivonatok után elhelyezett hirdetések potenciálisan több felhasználó figyelmét vonzhatják, mint a hagyományos elhelyezések. Az átkattintási arányokat, a konverziós arányokat és a teljes ROI-t befolyásolhatják ezek az új elhelyezések, aminek következtében a hirdetőknek ennek megfelelően módosítaniuk kell stratégiájukat.

Hogy miről van szó pontosan? Az alábbi cikkben olvashatóak a részletek: A Google különféle hirdetéselhelyezéseket tesztel , többek között a kiemelt kivonatok alatt és az organikus eredmények között.

Lényegében míg a Google új hirdetéselhelyezésekkel kísérletezik, az organikus eredményekbe kevert vagy kiemelt kivonatok alá helyezett hirdetések általános gyakorisága rendkívül alacsony az összes SERP-ben.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet