Az új adatok szerint a Google az asztali számítógépes keresések mindössze 0,31%-ában és a mobilos keresések 0,01%-ában keveri a hirdetéseket az organikus keresési eredmények közé.
A Google kísérletezik új hirdetéselhelyezésekkel a keresési eredmények között, de a gyakoriság továbbra is alacsony:
- Az összes SERP 2%-ánál a „normál” hirdetéselhelyezés van felül.
- Asztali preferenciák: A vegyes hirdetésekkel rendelkező SERP-k 18%-a közvetlenül a kiemelt részlet után helyezi el őket.
- Mobil különbség: A vegyes hirdetésekkel rendelkező mobil SERP-k kevesebb mint 2%-a követi ezt a mintát.
Az organikus találatok között vagy közvetlenül a kiemelt kivonatok után elhelyezett hirdetések potenciálisan több felhasználó figyelmét vonzhatják, mint a hagyományos elhelyezések. Az átkattintási arányokat, a konverziós arányokat és a teljes ROI-t befolyásolhatják ezek az új elhelyezések, aminek következtében a hirdetőknek ennek megfelelően módosítaniuk kell stratégiájukat.
Hogy miről van szó pontosan? Az alábbi cikkben olvashatóak a részletek: A Google különféle hirdetéselhelyezéseket tesztel , többek között a kiemelt kivonatok alatt és az organikus eredmények között.
Lényegében míg a Google új hirdetéselhelyezésekkel kísérletezik, az organikus eredményekbe kevert vagy kiemelt kivonatok alá helyezett hirdetések általános gyakorisága rendkívül alacsony az összes SERP-ben.