Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Milyen volt idén a Black Friday?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.11.29.

Bár Magyarországon nem mindenki azonos időben tartja, a nemzetközi, hivatalos időpont miatt 2018.11.23-át nevezzük idén a Black Friday napjának.

Évről évre egyre elterjedtebb a vásárlás nem hivatalos nagy ünnepe, ezt mi sem igazolja jobban mint, hogy már előző nap, azaz csütörtök este 10 és éjfél között megindulnak a keresések Googleben annak reményében, hogy minél kisebb eséllyel csússzanak le a kiemelkedő ajánlatokról.

black-friday

Néhány további érdekesség az Egyesült Királyságból:

  • A keresések az előző évhez képest 41%-kal nőttek csak UK-ben.
  • Egy átlagos naphoz képest 337%-kal vásárolnak többen Fekete Péntek napján.
  • A legnépszerűbb keresések az Egyesült Királyságban az alábbiak voltak: ruha, kabát, pulóver, műszörme, csizma, farmer és sál.

A Fekete Péntek népszerűsége tehát egyértelműen, évről évre növekszik, amit az is jól mutat, hogy az egyébként népszerű szezonváltó kiárusítások labdába sem rúghatnak eredményesség tekintetében.

Cikkünk forrása a netimperative.com oldal írása.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet