Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Névváltozás a Google háza táján: Google Ads

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.07.02.

A Google bejelentette, hogy hamarosan, július 24-én megváltozik a Google Adwords neve: Google Ads lesz ezután. Az új Google Ads márka felöleli majd az összes rendelkezésre álló kampánytípust, többek között a Keresési, a Display hálózati és a videókampányokat is.

A névváltozással (és az új emblémával) mindenhol, többek között az alábbi helyeken találkozhatunk:

  • kezelőfelület
  • súgó
  • számlázási dokumentumok

google-ads

Természetesen ezzel egyidejűleg az elérhetőség is megváltozik, július végétől már nem az adwords.google.hu, hanem az ads.google.hu címet kell begépelnünk. Ennek megfelelően módosul a súgó is: support.google.com/adwords helyett support.google.com/google-ads lesz.

A Google igérete szerint a névváltozás nem érinti a kampányainkat, azok teljesítményét és a jelentéseket sem.

Bár semmilyen teendőnk nincs (azon kivül, hogy más néven kell megnyitnunk a felületet), de további részletekért érdemes ellátogatni a Google blogjára.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet