Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
TikTok Studio
Az alkotók létrehozhatják, szerkeszthetik, feltölthetik, kezelhetik és elemezhetik TikTok-fiókjuk teljesítményét.
Tovább a cikkhezAz új Google Ads nézetre való átállás befejezése
2024. augusztus 30- tól kezdődően az új Google Ads megjelenése minden piacon elérhető lesz, a régi Google Ads megjelenése pedig megszűnik. Csak az új Google Ads-dizájn lesz elérhető asztali számítógépen. Továbbra is teljes mértékben támogatva a meglévő funkciókat és eszközöket.
Tovább a cikkhezA LinkedIn kicsinyíti az organikus posztok linkelőnézetét
A szponzorált posztok továbbra is nagyobb előnézeti képeket kapnak, a harmadik féltől származó linkeket tartalmazó organikus posztok mostantól sokkal kisebbek.
Tovább a cikkhezGoogle Marketing Live 2024 – Minden amit tudnunk kell a bevezetésre kerülő újdonságokról
A Google Marketing Live 2024 eseményt május 21-én tartották Kaliforniában. Az esemény számos újítást és fejlesztést mutatott be, amelyek célja a hirdetők munkájának megkönnyítése és az AI-alapú megoldások hatékonyabb kihasználása.
Tovább a cikkhezA Google márciusi 2024-es frissítése: a minőségi tartalom és spam elleni küzdelem jegyében
A Google márciusi 2024-es fő algoritmusfrissítésének befejezését 2024. április 26-án jelentették be, bár a tényleges frissítés április 19-én zárult le. Az update március 5-én kezdődött és összesen 45 napig tartott. Ez az összetett frissítés jelentős ingadozásokat okozott a weboldalak rangsorolásában, és több száz weboldal no-indexálását eredményezte, különösen az AI által generált tartalom és az alacsony…
Tovább a cikkhezVárható változások a Skillshop platformon
A Google hamarosan olyan változtatásokat fog végrehajtani a Skillshop platformon, amelyek segítségével könnyebben megtalálhatjuk a releváns képzéseket és minősítéseket.
Tovább a cikkhez