Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Útban az ETA és a DSA teljes kivezetése felé

A Google Azt javasolja, hogy a hirdetők 2024 május 31-ig minden meglévő ETA és DSA hirdetést módosítsanak reszponzív keresési hirdetésekre, mert május 31 után már semmilyen módosítás nem lehetséges.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Új funkciók a Demand Gen kampánynál

A Google Ads mostantól generatív AI-eszközöket kínál a Demand Gen kampányok képeinek létrehozásához.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google frissíti a Merchant Center termékadat-specifikációit

A 2024-re vonatkozó változtatások célja a termékinformációk minőségének javítása, amely garantálja, hogy a Merchant Centerbe beküldött összes termékadat helyesen van formázva, amely elősegíti a Shopping-hirdetések és az organikus Shopping-adatok sikerességét.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Meta közönségcélzási frissítéseket jelentett be

A Meta új közönségbetekintési és célzási lehetőségeket vezetett be Advantage+ Shopping kampányaiban.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A YouTube 3 új frissítést mutat be, köztük az élő közvetítés reakcióelemzését

A platform azt reméli, hogy a változtatások révén az alkotók mélyebb betekintést nyerhetnek a közönségükbe, így hatékonyabban optimalizálhatják a tartalmat.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google elmondja, miért fontos a hirdetések erőssége

A hirdetés erőssége „nagyon fontos”, és hangsúlyozta annak jelentőségét, mint értékelő kritériumot, amelyet a marketingszakembereknek előnyben kell részesíteniük.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia