Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Google adds generative AI insights, shopping ad campaign goals
A Google új eszközei valós idejű vásárlási trendeket, mesterséges intelligencia által vezérelt betekintést és automatizált készlet szinkronizálást kínálnak.
Tovább a cikkhezItt a TikTok új jelentése, amely a közösségi vásárlási trendeket vizsgálja
TikTok folyamatosan próbálja megerősíteni az alkalmazáson belüli vásárlást. Azt a sikert igyekszik megismételni, amelyet a Douyin, az alkalmazás kínai verzióján végzett in-stream vásárlás során tapasztalt: Br. 37.5 milliárd dollár.
Tovább a cikkhezAz Instagram lehetővé teszi a 20 db-os képkocka használatát
Az Instagram mostantól mindenkinek engedélyezi a 20 db képkockát a galériás formátumban . Vagyis az eddigi 10 db képkockát bővítette ki a korábban márciusban tesztelt és az egyes felhasználóknál engedélyezett 15 db képkocka helyett.
Tovább a cikkhezA Google fokozatosan megszünteti a Smart Campaign-okat a Performance Max javára
A Google megszünteti az intelligens kampányok kínálatát, és funkcióit integrálja a Performance Max kampányokba.
Tovább a cikkhezMilyen gyakran keveri a Google a hirdetéseket organikus találatok közé?
Az új adatok szerint a Google az asztali számítógépes keresések mindössze 0,31%-ában és a mobilos keresések 0,01%-ában keveri a hirdetéseket az organikus keresési eredmények közé.
Tovább a cikkhezItt az új Google PMax jelentéskészítő, generatív AI eszközökkel
Az AI-alapú kreatív eszközök célja a Google Ads-hálózat jelentési funkcióinak javítása, valamint a hirdetések teljesítményének és átláthatóságának növelése.
Tovább a cikkhez