A TikTok folytatja az e-commerce szektorbeli előrenyomulását kiterjesztett elhelyezési lehetőségekkel, ami túlvisz a „Neked” oldalon. A hirdetők mostantól 3 féle formátumból is választhatnak, melyek a következők:
- Video shopping hirdetés
- Katalógus hirdetés
- Live shopping hirdetés
A shopping hirdetések TikTok hirdetéskezelő felületen keresztül érhetők el, a termékeladás (“Product Sales”) konverziós célt kiválasztva.
Az új shopping hirdetéseket TikTok áruházzal együtt, vagy akár anélkül is alkalmazhatjuk.
Video shopping hirdetés
Ez egy videós formátumú, a „Neked” oldalon megjelenő hirdetés, mely ötvözi a jelenlegi collection és dinamikus showcase formátumú hirdetéseket.
Dinamikusan kombinálja a videós keatívot és termékkártyákat, egyaránt alkalmas termékspecifikus és általánosabb brandüzenet közvetítésére is.
Ahogy a TikTok gyűjti az adatokat, úgy optimalizálja a kampányt a legjobban konvertáló kombináció megjelenítésével.
Amikor a felhasználó rákattint a hirdetésre, a TikTok egy appon belüli landing oldalra irányítja. Itt még több információt mutat meg a termékről, majd amikor a felhasználó készen áll a vásárlásra, átirányítja az értékesítő oldalra.
A jelenlegi collection és dynamic showcase hirdetéseket év végével vezeti ki a TikTok.
Katalógus hirdetés
A katalógus hirdetések új elhelyezéseken is megjelenhetnek mostantól.
A hirdetők leginkább azt fogják benne szeretni, hogy nem szükséges hozzá videó.
Videó helyett a katalógus termékeit mutatja meg a felhasználóknak, akik ezt brand tartalomként a „Neked” oldalon láthatják.
Live Shopping Hirdetések
Ezt a formátumot kifejezetten élőben történő eladásra tervezték. A hirdetés a „Neked” oldalon jelenik meg és átirányít közvetlenül az élő eseményre.
TikTok szerint ezek a hirdetések a direkt eladást növelik azáltal, hogy a vásárlásra már készen álló közönségnek jelennek meg.
Elérhetőség
A shopping hirdetések már elérhetők tesztelésre, hogy a hirdetők elkezdhessék az év végére való felkészülést.
Azok számára teszi ezt lehetővé a TikTok, akik elérik a „level 1” szintet és a katalógusuk megtalálható a TikTokon. A teljes folyamatról PDF guide elérhető.
A hirdetőknek a shopping hirdetéshez nem kötelező a TikTok Shop használata, ami egy appon belüli e-commerce megoldás.