Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Tiktok 3 féle shopping hirdetést vezet be

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.08.26.

A TikTok folytatja az e-commerce szektorbeli előrenyomulását kiterjesztett elhelyezési lehetőségekkel, ami túlvisz a „Neked” oldalon. A hirdetők mostantól 3 féle formátumból is választhatnak, melyek a következők:

  1. Video shopping hirdetés
  2. Katalógus hirdetés
  3. Live shopping hirdetés

A shopping hirdetések TikTok hirdetéskezelő felületen keresztül érhetők el, a termékeladás (“Product Sales”) konverziós célt kiválasztva.

Az új shopping hirdetéseket TikTok áruházzal együtt, vagy akár anélkül is alkalmazhatjuk.

Video shopping hirdetés

Ez egy videós formátumú, a „Neked” oldalon megjelenő hirdetés, mely ötvözi a jelenlegi collection és dinamikus showcase formátumú hirdetéseket.

Dinamikusan kombinálja a videós keatívot és termékkártyákat, egyaránt alkalmas termékspecifikus és általánosabb brandüzenet közvetítésére is.

Ahogy a TikTok gyűjti az adatokat, úgy optimalizálja a kampányt a legjobban konvertáló kombináció megjelenítésével.

Amikor a felhasználó rákattint a hirdetésre, a TikTok egy appon belüli landing oldalra irányítja. Itt még több információt mutat meg a termékről, majd amikor a felhasználó készen áll a vásárlásra, átirányítja az értékesítő oldalra.

A jelenlegi collection és dynamic showcase hirdetéseket év végével vezeti ki a TikTok.

Katalógus hirdetés

A katalógus hirdetések új elhelyezéseken is megjelenhetnek mostantól.

A hirdetők leginkább azt fogják benne szeretni, hogy nem szükséges hozzá videó.

Videó helyett a katalógus termékeit mutatja meg a felhasználóknak, akik ezt brand tartalomként a „Neked” oldalon láthatják.

Live Shopping Hirdetések

Ezt a formátumot kifejezetten élőben történő eladásra tervezték. A hirdetés a „Neked” oldalon jelenik meg és átirányít közvetlenül az élő eseményre.

TikTok szerint ezek a hirdetések a direkt eladást növelik azáltal, hogy a vásárlásra már készen álló közönségnek jelennek meg.

Elérhetőség

A shopping hirdetések már elérhetők tesztelésre, hogy a hirdetők elkezdhessék az év végére való felkészülést.

Azok számára teszi ezt lehetővé a TikTok, akik elérik a „level 1” szintet és a katalógusuk megtalálható a TikTokon. A teljes folyamatról PDF guide elérhető.

A hirdetőknek a shopping hirdetéshez nem kötelező a TikTok Shop használata, ami egy appon belüli e-commerce megoldás.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet