Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Tovább bővül az optimalizálási pontszám

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.06.14.

Kampányaink optimalizálása elengedhetetlen, így van ez a videokampányok esetén is. Ezért a Google bevezeti az optimalizálási pontszámot a Cselekvésre ösztönző videokampányok (video action) esetében is.

A Cselekvésre ösztönző videókampány létrehozásával több konverziót érhetsz el, miközben folyamatosan a legalacsonyabb CPA-ra optimalizálsz. Ezek a videókampányok olyan hirdetés kombinációkat hoznak létre, amelyek a legrelevánsabb felhasználók számára a legrelevánsabb hirdetésformátumokban jelennek meg. 

És már az optimalizási pontszám is ki lesz terjesztve rájuk. Amely -hasonlóan más kampánytípusokhoz 0% és 100% között mozog, és a 100% jelenti azt, hogy a fiók a lehetőségek figyelembevételével a legjobb teljesítményt nyújtja.

Az optimalizálási pontszám személyre szabott ajánlásokat tartalmaz a kampány teljesítményének maximalizálásához a Keresési, a Display, a Shopping és hamarosan a Videó kampányoknál is. 

A Google szerint azok a hirdetők, akik a videoműveleti kampányoknál is figyelembe veszik és alkalmazzák az ajánlásokat, dolláronként 50% -kal több konverziót és legalább 40% -kal magasabb konverziós arányt érnek el, mint amikor nem követik azokat. 1 

Az optimalizálási pontszám ellenőrzéséhez és a személyre szabott ajánlások megismeréséhez kattints GoogleAds-ben a Javaslatok menüpontra, és nézd meg a Google bevált módszereket ismertető útmutatóját.

1. Google-adatok, globális, 2020. aug. – 2021. jan., 911 hirdető, akiknek legalább 1 kampánya követi a bevált módszereket, és 1 nem követi a bevált módszereket, továbbá kampányonként legalább 10 konverziót hajtanak végre.

Forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/10773813

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet