A Google bejelentette, hogy megváltoztatja a keresési eredmények megjelenítését a mobileszközökön az amerikai-angol felhasználók számára. Most, amikor az emberek a keresési eredményoldal aljára érnek, a Google automatikusan betölti a találatok következő oldalát. Az oldalak automatikusan betöltődnek, amíg körülbelül négy oldalnyi eredmény meg nem jelenik. Ez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hosszabb ideig folyamatosan görgessenek, mielőtt meg kell nyomniuk a „Továbbiak” gombot, így könnyebben megtalálják a keresett információt.
Ez a változás október 14-től kezdődően lép életbe fokozatosan, és nem befolyásolja a hirdetési aukció működését vagy a hirdetés pozíció kiszámítását. A kérdés-felelek oldalon további segítséget találunk.
Változik -e, hogy a hirdetések hol jelenhetnek meg a keresési eredményoldalon?
A Google rendszerei újraszámítják a hirdetés rangsorolását minden keresési eredményoldalra, hogy a legrelevánsabb és leghasznosabb hirdetések a tetején jelenjenek meg. A keresési eredmények megjelenítésének módosításának részeként újraosztják a szöveges hirdetések számát és így határozzák meg azok elhelyezkedését az oldalon. Mostantól a szöveges hirdetések megjelenhetnek a második oldal tetején és azon túl is, de kevesebb szöveges hirdetés jelenik meg az oldalak alján. (A Shopping- és a helyi hirdetések megjelenítése nem változik.)
A hirdetések mindig jogosultak voltak (a hirdetés rangsor szerinti helyezése alapján) megjelenni a keresési eredményoldalon és ismét egy következő találati oldalon. A keresési, Shopping- és helyi kampányok, amelyek hirdetéseket jelenítenek meg amerikai-angol lekérdezéseken, több mobilon történő megjelenítést láthatnak, ami alacsonyabb CTR-t eredményezhet. A változás ellenére azt várják, hogy a kattintások, a konverziók, az átlagos CPC és az átlagos CPA változatlan marad.