Új funkciókkal kínál shopping élményt felhasználóinak a Twitter – a tesztidőszak végén bővítik a kurátorok listáját.
Egy Pinterest-hez hasonló vásárlási élményt mutatott be a napokban a Twitter. A közösségi portál két új funkciót tesz lehetővé a márkáknak, hírességeknek, és véleményvezéreknek. A termékoldalak és gyűjtemények egy újabb értékesítési frontot biztosítanak a cégeknek, márkáknak, amelyek így könnyebben érhetik el célközönségeiket.
A gyűjtemények olyan egyedi oldalak lesznek, melyeket a kiválasztott felhasználók kedvenc termékeikkel, szolgáltatásaikkal, helyeikkel tölthetnek fel, illetve a márkák, cégek bemutathatják például új kollekcióikat, vagy a szezon legkelendőbb termékeit.
A másik újdonság akár a Twitteren belüli tranzakciókat is lehetővé teszi. Ha egy termékre kattintunk, a Twitter a termékoldalra landoltat minket, ahol többek között az adott termékről szóló tweeteket, véleményeket, képeket, videókat, árakat, valamint egy részletes leírást is találunk – sőt, akár egy „buy” gombbal is találkozhatunk.
A tesztidőszak alatt csupán 41 kiválasztott felhasználónak nyílik lehetősége kipróbálni az újdonságokat, de a jövőben minden bizonnyal bővülni fog a lista. A tesztben résztvevő felhasználók többek között napjaink egyik legelismertebb kosárlabdázója, LeBron James, a sikeres talk show házigazda, Ellen DeGeneres, és az első Kirk kapitányként ismert William Shatner is, de például a Nike, a Target és a TechCrunch is lehetőséget kapott az új funkciók kipróbálására.