Az intelligens ajánlattétel a sikeres automatizált fiókstratégia alapja – különösen akkor, ha olyan eszközökkel párosul, mint az Általános egyezés és az adaptív keresési hirdetések. Annak érdekében, hogy még könnyebben kezelhessük ezeket az ajánlattételi stratégiákat és növeljük a teljesítményt, a Google számos új funkciót vezet be.
További statisztikák a cél-ROAS és a Konverziós érték maximalizálása legjobb jelzéseivel
Az ajánlattételi stratégia jelentés legfontosabb jelzései nagyobb átláthatóságot nyújtanak a kampány teljesítményét befolyásoló tényezőkben, és segíthetnek a szélesebb körű marketingstratégiában. Jelenleg csak azoknak a kampányoknak a legfontosabb jelzéseit tekintheti meg, amelyek a cél-CPA-t és a Konverziók maximalizálása funkciót használják. A továbbiakban ezek a jelek már elérhetők a cél-ROAS és a Maximális konverziós értéket használó keresési kampányok számára is.
Alkalmazzák a szezonalitás korrekcióit a kezelői fiók szintjén
Az intelligens ajánlattétel a gépi tanulás segítségével automatikusan beállítja az ajánlatokat az aukció időpontjában a kampányok teljesítményének javítása érdekében. Habár ezek a stratégiák már figyelembe veszik a szezonalitást, lehetnek olyan kulcsfontosságú pillanatok, amikor jelentős konverziós elmozdulásokra számítunk – például az értékesítés vagy a termékbevezetés során.
Szezonális kiigazításokat hajtottak végre , hogy jobban ellenőrizhessék ezeket a helyzeteket. Annak érdekében, hogy ezeket a módosításokat még könnyebben lehessen használni, mostantól a kezelői fiók szintjén állíthatjuk be, ahelyett, hogy minden egyes fiókhoz létrehoznánk őket.
Konverziós érték maximalizálása ajánlattételi ajánlások
A Google megkönnyíti a Konverziós érték maximalizálása ajánlattétel kiválasztását azáltal, hogy új lehetőségeket mutat be az Ajánlások oldalon. Ezek az ajánlások megjelennek az alkalmas keresési kampányok számára, és segíthetnek abban, hogy a költségkereten belül több konverziós értéket érjünk el.
Becsüljük meg a teljesítményt a célmegjelenítési rész szimulátorokkal
A szimulátorok segítenek megérteni, hogy a cél-ajánlat és a költségkeret változásai hogyan befolyásolhatják a teljesítményt. Ez az eszköz korábban elérhető volt konverziós és kattintáson alapuló ajánlattételi stratégiákhoz, és most a célmegjelenítési részesedéssel bővítjík a keresési kampányok támogatását . Ezzel a változtatással most már megérthetjük, hogy a célmegjelenítési részesedés módosítása hogyan befolyásolhatja az olyan mutatókat, mint a költség, a megjelenítési arány és a kattintások.