A Meta bejelentette új B2B célközönség-szegmenseinek bevezetését, amelyekkel a marketing szakemberek elérhetik a kulcsfontosságú döntéshozókat a kis-, közép- és nagyvállalati szektorban.
A kampányok létrehozáskor a következő célzási lehetőségek elérhetőek:
- Informatikai döntéshozók: B2B közönségszegmens, amely olyan embereket céloz meg hirdetésekkel, akik beosztásuk alapján informatikai döntéshozók.
- Üzleti döntéshozói beosztások és érdeklődési körök: B2B közönségszegmens, amely olyan embereket céloz meg hirdetésekkel, akik beosztásuk és érdeklődési körük alapján üzleti döntéshozók.
- Üzleti döntéshozók: B2B közönségszegmens, amely a beosztásuk alapján olyan embereket céloz meg, akik üzleti döntéshozók mérnöki/informatikai, üzemeltetési, HR-es, stratégiai vagy marketinges területen.
- Új aktív vállalkozás: Az elmúlt 6, 12 vagy 24 hónapban létrehozott elkötelezett vállalkozások adminisztrátorai. (Megjegyzés: Ez 3 különböző szegmens, időtartam alapján elhatárolva.)
A Meta arra bátorítja a vállalkozásokat, hogy teszteljék ezeket a lehetőségeket, és maximalizálják az ügyfeleknek szóló üzeneteik hatását. A B2B célzási tájékoztató innen letölthető.
Forrás: https://www.facebook.com/business/news/business-to-business-targeting