A Z generáció gyorsan az egyik legnagyobb online fogyasztói csoporttá válik, ezért a hirdetők számára kulcsfontosságú, hogy megértsék, milyen tartalom foglalkoztatja őket.
A Google elindította a Gen Z Music termékcsaládot, egy új eszközt, amely segíti a marketingeseket a fiatalokkal való jobb kapcsolattartásban.
A fizetős funkció már világszerte elérhető, hogy segítséget nyújtson azoknak a hirdetőknek, akik szeretnék a 18 és 24 év közöttieket sikeresen elérni. A Google megállapította, hogy a Z generáció által kedvelt zene fontos szerepet játszik a mai kultúra alakításában. Azáltal, hogy megtudják, mely dalok népszerűek, és lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy kampányaikat olyan médiumokban jelenítsék meg, amely a csoport zenéjét ismételten használja, a márkák a kultúra élvonalában fognak megjelenni.
A Gen Z Music termékcsalád emellett lehetőséget kínál a marketingesek számára, hogy jobban kapcsolatba lépjenek a Z generációval – egy csoporttal, amely gyorsan az egyik legnagyobb online fogyasztói csoporttá válik. Ha a hirdetők nem figyelnek olyan tartalomra, amely leginkább leköti ezeket a potenciális ügyfeleket, akkor fennáll annak a veszélye, hogy nem sikerül megszerezniük a vásárlást.
A Gen Z Music összeállítás funkciója a hanganyagokból, a hosszú formátumokból és a YouTube Shortsból származó adatok alapján azonosítja a felkapott zenéket. Ez a következő lépéseket követi:
- A Gen Z Music termékcsalád a 18 és 24 év közötti fiatalok körében keresi a felkapott dalokat a hanganyagok, a hosszú formátumok és a YouTube Shorts rendszerében rendszeresen frissített adatok alapján.
- A Google mesterséges intelligencia ezeket az adatokat használja fel arra, hogy releváns zenei videókat csomagoljon a Gen Z Music termékcsaládjába.
- Az összeállítás megvásárlásakor a hirdetők kampánya az azonosított felkapott dalokat lejátszó tartalom mellett jelenik meg.
Ez a lineup egyelőre pár országban érhető el, melyeknek listája itt látható.