A Click-to-Call hirdetések és azon keresztül az ügyfelek telefonon kapcsolódnak vállalkozásunkhoz. A hívásjelentés segítségével mérhetjük a konverziókat és bizonyos részleteket a hívásokról (pl. hívás időtartama, kezdési / befejezési ideje). A hívások minőségével kapcsolatos megismerésekkel pedig javíthatjuk a teljesítményt, és még több hívást generálhatunk.
Eddig a hívásjelentést csak az egyes hívásbővítményekre vagy csak hívást tartalmazó hirdetésekre lehetett beállítani. Számos hirdetőnek, akik fiókonként több bővítményt és hirdetést szeretnek létrehozni, kihívást jelentett, hogy minden fontos adatot megfelelően mérni tudjanak.
Ennek segítéséhez ebben a hónapban a Google változtat: a hívásjelentés engedélyezhetővé válik fiók szintjén. A teljes fiókhoz egy mozdulattal tudjuk bekapcsolni a méréseket.
Ez a változás a következő hetekben fog megjelenni minden fiókban. Ne feledd, hogy ha bekapcsolod a hívásjelentést a fiók szintjén, akkor a bővítményenkénti és hirdetésenkénti riportolás nem elérhető többet.