A Google új Google cégem API-val áll elő, egy új dashboarddal, mely több lokáció kezelésére alkalmas. Egyetlen regisztrált fiók képes több helyszín együttes kezelésére.
A Google azt mondja, hogy a mobileszközökön végzett helyi keresések száma évről évre nő, és egyre gyakoribb, mint az egyszerű mobil keresés. Részben erre adott válaszként a Google rendszeresen új funkciókkal bővíti a Knowledge Panel és a Google Cégem (GMB) szolgáltatásait.
A Google új GMB API-t, új ügynökségi dashboardot és új ügynökségi partnerprogramot jelentett be. Az API lehetővé teszi az ügynökségek számára többek között olyan tartalomkategóriák kezelését mint például a kereskedői leírások.
A Google számos ügynökségi partnerével együttműködve fejlesztette ki dashboardját, mely a gyorsaság igérete mellett lehetőséget kínál az alábbiakra is:
- egyetlen regisztrált fiókkal korlátlan számú hely kezelésére
- felhasználói csoportok
- könnyebb munkafolyamatok a listák kezeléséhez.
A regisztrált ügynökségek már hozzáférést kaptak az új GMB eszközökhöz és funkciókhoz. Ha szeretnél te is a regisztrált ügynökségek közé tartozni, itt tudsz jelentkezni.
Az új dashboard a következő három hétben válik elérhetővé.