Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új lehetőségek konverziók kezelésére és optimalizálására

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.11.08.

A konverziómérés a kampányoptimalizálás alapja, valamint segíthet felmérni  a marketingbe fektetett energia megtérülésének értékét. Az olyan eszközökkel például, mint a Smart Bidding, egyszerűbben érhető el jobb teljesítmény. A Google folyamatos fejlesztései mind ezt a törekvést segítik elő. Lássuk, mivel rukkoltak elő most!

Teljesítménynövelés konverziós célokkal

A Google Ads bevezeti a conversion group-okat, egy új módszert a célok felé történő optimalizálásra fiók- vagy kampányszinten.  Új kampányok létrehozásakor megmondhatjuk a Google Adsnak, hogy a kampányaink milyen konkrét üzleti célokra optimalizáljanak.  A meglévő konverziós, konverzióoptimalizálási és licitálási beállításaink természetesen nem változnak. Ez azt jelenti, hogy nem kell semmilyen lépést tennünk a továbbiakban. 

Győződjünk meg arról, hogy konverziós címkék megfelelően működnek

A Tag Assistant támogatással is bővülnek lehetőségeink, egy olyan eszközzel, amely segít megerősíteni, hogy a konverziós címkék rendeltetésszerűen működjenek. Segítségével diagnosztizálhatjuk a konverziós műveletekkel kapcsolatos problémákat, és megállapíthatjuk, hogy van-e valamilyen hiba, például nem ellenőrzött konverziós műveletek, inaktív címkék vagy nemrégiben történt konverziók. Valós időben láthatjuk majd, hogy mely konverziós akciókat mérjük megfelelően.

További információk a Google oldalán érhetők el:

https://support.google.com/google-ads/answer/11335412

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet