Az összes Google Ads-termékre kiterjedő egyéni oszlopok egyszerű módot kínálnak arra, hogy gyorsan megtekinthessük a vállalkozásunk számára legfontosabb információkat. Például az átkattintási arány (CTR) egyetlen összesített oszlopban történő áttekintése helyett létrehozhatunk egy egyéni oszlopot, amely csak az asztali számítógépeken vagy mobileszközökön jeleníti meg a CTR-t.
Annak érdekében, hogy még nagyobb rugalmasságot élvezhessünk az egyéni oszlopokkal, új mutatókat és funkciókat érünk el, amelyek megkönnyítik az adatok megtekintését.
Jelenleg az alábbiakat tehetjük az egyéni oszlopokkal:
- Tartalmazhat a táblázatkezelő függvényeket
- Összehasonlíthatjuk a dátumtartományokra vonatkozó mutatókat
- Hivatkozhatunk más egyéni oszlopokra a képletben
- További nem metrikus oszlopokat adhatunk hozzá a képlethez, például olyan oszlopokat, mint a Kampánynév, Költségkeret és egyebek
- Használhatunk új oszlopformátumokat, például „Szöveg”, „Igaz/Hamis” és „Dátum”
- Több szűrőt is alkalmazhatunk egy képletre
- Szűrés egyéni változók alapján a konverziókhoz
Ezenkívül a következő hetekben a mi általunk létrehozott oszlopok az egyéni jelentéskészítő eszközökben, például a Jelentésszerkesztőben és a Google Ads irányítópultjaiban is elérhetővé válnak.