Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új módszerek egyéni oszlopok létrehozására

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.04.21.

Az összes Google Ads-termékre kiterjedő egyéni oszlopok egyszerű módot kínálnak arra, hogy gyorsan megtekinthessük a vállalkozásunk számára legfontosabb információkat. Például az átkattintási arány (CTR) egyetlen összesített oszlopban történő áttekintése helyett létrehozhatunk egy egyéni oszlopot, amely csak az asztali számítógépeken vagy mobileszközökön jeleníti meg a CTR-t.

Annak érdekében, hogy még nagyobb rugalmasságot élvezhessünk az egyéni oszlopokkal, új mutatókat és funkciókat érünk el, amelyek megkönnyítik az adatok megtekintését.

Jelenleg az alábbiakat tehetjük az egyéni oszlopokkal: 

  • Tartalmazhat a táblázatkezelő függvényeket
  • Összehasonlíthatjuk a dátumtartományokra vonatkozó mutatókat
  • Hivatkozhatunk más egyéni oszlopokra a képletben
  • További nem metrikus oszlopokat adhatunk hozzá a képlethez, például olyan oszlopokat, mint a Kampánynév, Költségkeret és egyebek
  • Használhatunk új oszlopformátumokat, például „Szöveg”, „Igaz/Hamis” és „Dátum”
  • Több szűrőt is  alkalmazhatunk egy képletre
  • Szűrés egyéni változók alapján a konverziókhoz
Példa egyéni oszlopra a Google Ads kezelőfelületén

Ezenkívül a következő hetekben a mi általunk létrehozott oszlopok az egyéni jelentéskészítő eszközökben, például a Jelentésszerkesztőben és a Google Ads  irányítópultjaiban is elérhetővé válnak.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet