Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új Shopping funkciók Facebookon

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.11.18.

Új eszközöket vezet be a Facebook, melyek célja hogy az alkalmazásokon belül javítsa a vásárlói élményt. A termékajánlásokkal és a “Shop in Groups”  bevezetésével összekötik a felhasználói közösségeket és a kereskedőket. A Live Shopping, amely segítségével az élő adásokban elhelyezhetünk termékeket, tesztelés alatt áll.

Bevezetetésre kerül a Shop in Groups funkció, melynek célja, hogy az ebből származó bevétellel támogathasd azokat a közösségeket, amelyek fontosak számodra.

A felhasználók gyakran kérnek a csoportok tagjaitól ajánlásokat egy-egy termékkel kapcsolatos tapasztalataikról és annak teljesítményéről. A Termékajánlások (Product Recommendations) olyan új funkció amely segítségével egy adott csoport tagjai megtekinthetik  azokat a termékeket, amelyeket a tagok ajánlanak és ezeket akár közvetlenül Facebookon is lehetőségünk lesz megvásárolni.

Szintén bevezetésre kerül a Top termék megemlítések is a Hírfolyamban, amely segíti a felhasználóknak felfedezni azokat a termékeket, amelyeket a csoportokban ajánlanak amelyeknek te is tagja vagy. 

Tesztelés alatt áll a Live Shopping az alkotók számára, amely célja , hogy megkönnyítse a felhasználók által már ismert és megbízható alkotók számára a márkákkal való együttműködést és kedvenc termékeik bemutatását.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet