Új eszközöket vezet be a Facebook, melyek célja hogy az alkalmazásokon belül javítsa a vásárlói élményt. A termékajánlásokkal és a “Shop in Groups” bevezetésével összekötik a felhasználói közösségeket és a kereskedőket. A Live Shopping, amely segítségével az élő adásokban elhelyezhetünk termékeket, tesztelés alatt áll.
Bevezetetésre kerül a Shop in Groups funkció, melynek célja, hogy az ebből származó bevétellel támogathasd azokat a közösségeket, amelyek fontosak számodra.
A felhasználók gyakran kérnek a csoportok tagjaitól ajánlásokat egy-egy termékkel kapcsolatos tapasztalataikról és annak teljesítményéről. A Termékajánlások (Product Recommendations) olyan új funkció amely segítségével egy adott csoport tagjai megtekinthetik azokat a termékeket, amelyeket a tagok ajánlanak és ezeket akár közvetlenül Facebookon is lehetőségünk lesz megvásárolni.
Szintén bevezetésre kerül a Top termék megemlítések is a Hírfolyamban, amely segíti a felhasználóknak felfedezni azokat a termékeket, amelyeket a csoportokban ajánlanak amelyeknek te is tagja vagy.
Tesztelés alatt áll a Live Shopping az alkotók számára, amely célja , hogy megkönnyítse a felhasználók által már ismert és megbízható alkotók számára a márkákkal való együttműködést és kedvenc termékeik bemutatását.