Új hirdetésformátum jelent meg (egyelőre csak béta verzióban), mely dinamikusan kombinálja a címsorokat és a leírásokat search kampányainkban.
Ezentúl lehetőségünk nyílik egy hirdetést több címsorral és leírással elindítani, a Google pedig maga teszteli a különféle kombinációkat annak érdekében, hogy az a lehető legjobban szolgálhassa a meghatározott cél elérését. A gépi tanulás tehát mostantól ilyen formában is segít bennünket, hirdetőket.
Ez az új lehetőség egyelőre csak az Adwords bétában érhető el, azonban ott sem áll még mindenki rendelkezésére.
Számos haszna és előnye mellett kiemelendő, hogy ezzel tovább próbálja segíteni a Google a hirdetőket, és a manuális A/B tesztelésre kínál alternatívát.
Kiemelték továbbá, hogy a változással a hirdetéscsoportoknak így lehetőségük nyílik több aukcióban részt venni, több lehetőséget nyitva a hirdetések megjelenítésére.
Ha némi ösztönzésre volna szükséged ahhoz, hogy kipróbáld az új hirdetéseket, a Google erről is gondoskodott. Kibővítette az eddigi lehetőségeket ugyanis, mostantól három címsort is írhatunk, valamint legfeljebb 90 karakterből álló leírást készíthetünk az eddigi 80 helyett.
A hirdetéskombinációkkal a hirdetők akár 15 címsort és négy leírást megadhatnak. A többi mező változatlan maradt.
Ez persze némi fejtörést is okozhat, hogy miket adjunk meg a címsorokban és leírásban, milyen előnyöket emeljünk ki. A Google azt javasolja, hogy az első három címet úgy írjuk meg, mintha az együtt jelenne meg (mindenféle sorrendben értelmesen). Értelemszerűen, amennyiben csak egyet-egyet írunk meg, csak az fog megjelenni.
Az új lehetőséget tehát egyelőre bétában érjük csak el. Ha további információkat olvasnál róla, az Adwords support és a search engine land oldalán megteheted.