Számos, korábban már várt újdonsággal rukkolt elő a Google. Természetesen ezek az újítások már csak az új Adwords felületen érhetők el, hiszen a Google ezzel is igyekszik ösztönözni minket az új verzió használatára.
Az első nagy változás a Jegyzetek, mely a nevéhez hűen arra ad lehetőséget, hogy megjegyzéseket használjunk Adwordsben.
Az AdWordsben található megjegyzések közvetlenül az új felhasználói felületen hozhatók létre, és minden olyan felhasználó számára láthatók, akik hozzáférnek egy fiókhoz. A jegyzeteket a teljesítménygrafikon területe alatt rögzítik (csakúgy, mint a Google Analytics szolgáltatásban), és a jobb oldali Notes oszlop kibővíthető.
A jegyzetek a fiók bármely szintjén elérhetővé válnak a következő hetekben.
A Google ezen felül további segítséget is nyújt, egészen pontosan Ajánlások formájában. Míg korábban Lehetőségekre hívta fel a figyelmünket, most ajánlásokat is megfogalmaz – 16 különböző típusút. Az összes Ajánlás típus megtalálható ide kattintva.
A fiókban továbbá nagyobb optimalizálási lehetőségekre is felhívja a figyelmünket a Google, pontozással. Természetesen az itt található pontoknak semmi köze a minőségi mutatóhoz vagy a hirdetési rangsorhoz. Ez a funkció az Ajánlásokat fogja támogatni, azonban csak a későbbiekben kerül pontosításra ennek mikéntje, ezért egyelőre nem tudhatjuk világosan, hogyan segíti majd a munkánkat.
Cikkünk a Search Engine Land írása alapján készült.