Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Várható változások a Skillshop platformon

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.05.28.

A Google hamarosan olyan változtatásokat fog végrehajtani a Skillshop platformon, amelyek segítségével könnyebben megtalálhatjuk a releváns képzéseket és minősítéseket. 

A módosítások engedélyezéséhez az összes tanfolyam és minősítés átmenetileg nem lesz elérhető 2024. május 29-én és 30-án. 

Hogyan változik a Skillshop platform?

A Skillshop új platformot indít, amely kifejezetten a Google Ads, a Google Marketing Platform, a Google Analytics, az Authorized Buyers, a Google Ad Manager és a Google AdMob tanfolyamaira és minősítésére összpontosít.

A tanfolyamok és a minősítések URL-címei meg fognak változni. 

A Skillshop egyéb témáit (pl. Grow with Google) ez nem érinti, a meglévő platformon maradnak. A Skillshop egyéb témáit az alábbi webhelyen lehet megtekinteni:

https://skillshop.exceedlms.com/student/catalog/browse

Hogyan lesz ez hatással a kurzusokra és minősítésekre?

A Google Ads, a Google Marketing Platform, a Google Analytics és a többi témakörben elért összes tanúsítvány mentésre kerül és átkerül az új platformra. Az új platformot ugyanazzal a Google-fiókkal lehet elérni, amelyet eddig is használtunk. Tehát ezzel kapcsolatban nem lesz semmilyen teendő.

Ha más témakörökben vettünk részt tanfolyamokon vagy díjat kaptunk (pl. Grow with Google), ez erre sem lesz hatással. Ezen tanfolyamok és díjak ugyanazon a platformon maradnak és ugyanazzal a Google-fiókkal lehet elérni őket, amelyet eddig is használtunk.

Befolyásolja-e ez a változás a Google Partners programban vagy a Google Marketing Platform Partners programban való képesítésemet?

Nem. A tanúsítványok továbbra is beleszámítanak a Google Partners programba és a Google Marketing Platform Partners programba.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet