Alex Kantrowitz, a BuzzFeed senior tech riportere tette közzé a hírt, miszerint az oldalon történő vásárlás bevezetését fontolgatja a Facebook.
Egyelőre még csak elképzelésekkel és egy látványtervvel állt elő a közösségi platform, de a vásárlás folyamatáról így is sikerült megtudnunk néhány lényeges információt. A cégek, márkák voltaképpen egy mini webshopot nyithatnak Facebook oldalukon, ami végre nem csupán egy kirakatként funkcionálna, hanem lehetővé tenné a vásárlást is. A Facebook oldal nyitó felületén találkozhatunk majd voltaképp egy galeriával, ami az adott márka termékeit vonultatja fel. A kiválasztott termékre rákattintva már láthatjuk is az árat, és a méret/szín kiválasztása után meg is rendelhetjük a nekünk tetsző holmikat.
A jelenleg tesztelés alatt álló új funkciónak talán a hirdetők örülhetnek a legjobban, a Facebook hirdetési rendszere ugyanis ezzel a kiegészítéssel egy hihetetlenül erős és hatékony gépezetté válhat. Ha a Facebook a korábbi szokásaiktól eltérően úgy dönt, hogy a rendszerén keresztül végrehajtott vásárlásokból lecsippent egy kisebb részesedést, a közösségi oldalnak is bőven lesz miért örülnie.