Stratégia
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A 11 legjobb ingyenes online email küldő eszköz
Ahogyan a legtöbb embernek alapvető szükséglete a kommunikáció, így vállalkozásunknak sokszor van olyan mondanivalója, amit meg szeretnénk osztani az érdeklődőkkel, rajongókkal, követőkkel, leendő és már meglévő ügyfeleikkel. Előfordul, hogy ezek az üzenetek túl hosszúak ahhoz, hogy megosszuk a közösségi médiában, vagy nem elég egy külön blogbejegyzéshez vagy egy személyre szabott üzenetet, kedvezményt szeretnénk közvetíteni. Ilyenkor…
Tovább a cikkhezKészítsd fel WordPress honlapodat a digitális piacokról szóló törvényre!
Cikkünkben megmutatjuk, miként helyezheted előtérbe a felhasználói adatvédelmet egy, a WordPresshez készült, egyszerű beleegyezéskezelő beépülő modul segítségével.
Tovább a cikkhezA Cookiebot támogatja a Google Consent Mode V2-t
Google Consent Mode tanúsítványával rendlkező Consent Management Platforms (CMP) hivatalos partnerként örömmel jelentjük be, hogy a Cookiebot CMP mostantól támogatja a Google beleegyezési mód 2024 márciusától kötelezővé váló 2-es verzióját.
Tovább a cikkhezÍgy befolyásolják a kapuőrök a digitális hirdetési szolgáltatásokat – dióhéjban a DMA-ról
A digitális piacokról szóló törvény (DMA) új kereteket szab az online hirdetési világnak, olyan szabályokat ró a technológiai kapuőrökre, amelyek a hirdetőket is érintik.
Tovább a cikkhezHasználd ki az MI erejét landoló oldaladhoz, hogy több konverziót érhess el
Az Unbounce.com nemrég mutatta be legújabb innovatív funkcióját: a mesterséges intelligencia (MI) által vezérelt konverziós arány optimalizálást. Az MI segítségével optimalizált, valódi eredményeket hozó landoló oldalakat lehet létrehozni.
Tovább a cikkhezAI felsőfokon – a hatékonyság érdekében
Május 23-án és 24-én a Google újabb izgalmas bejelentéseit láthattuk a Google Marketing Live-on, azon a nagy jelentőségű eseményen, amely a mesterséges intelligencia és a Google-termékek összes fontos, izgalmas lehetőségét bemutatta.
Tovább a cikkhez