Stratégia

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Miért érdemes ingyenes tartalmakat készíteni?

A marketinges körökben rendre előkerül a kérdés: érdemes ingyenes tartalmakat készíteni? A vállalkozások elsődleges célja a profitszerzés. Ezt az alapelvetést szem előtt tartva könnyen logikussá válik a következő érv az ingyenes tartalmakkal szemben. Sokak szerint ha ingyenes tartalmakat készítünk, akkor elvesszük annak a lehetőségét, hogy a tudásunkat pénzért cserébe kínáljuk és ebből további bevételt realizáljunk.
Tovább a cikkhez
Árpád Szabó

Mik azok a natív hirdetések és hogyan használd őket?

A natív és a képes hirdetések közötti különbséget könnyebb megmutatni, mint megértetni. De mi most mindkettőre kísérletet teszünk!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Értékesítés a LinkedInen: így kezdj hozzá!

A LinkedIn a világ legnagyobb szakmai közösségi csatornája. Térhódítása töretlen, 2021-re az üzleti kapcsolatépítésben már megkerülhetetlen a közel 800 millió felhasználójával. Most bemutatjuk, hogy miként használható ez a felület a közösségi értékesítésre és milyen alapvető beállításokkal, tevékenységekkel támogathatjuk ennek sikerességét.
Tovább a cikkhez
Árpád Szabó

CLV – Az ügyfélérték

Az új ügyfelek szerzése rendkívül fontos folyamat a vállalkozások számára, ugyanakkor gyakran időigényes és sok költséggel jár. A CLV (customer lifetime value) segítségével az is kiszámítható, hogy a kívánt időráfordítás és a szükséges költségek mellett mennyire rentábilis az ügyfélszerzés.
Tovább a cikkhez
Árpád Szabó

Mitől értékes a cross-selling?

A PPC menedzsment alapvetően nem atomfizika. Általában a meghatározott platform szerinti budget-et elköltik. Az ügyfelek is elvégezhetnék ezt a munkát, de egy nagyon egyszerű oka van annak, hogy az ügyfelek mégis úgy döntenek, hogy fizetnek egy PPC-s szakembernek: ez a szaktudás. Az ismereteknek és a tapasztalatoknak bonyolult hálózata, amelyet egyedül nem lehet megszerezni. A szakember…
Tovább a cikkhez
Nóra Bozsogi

Top sales trendek 2021-ben

A 2020-as év nagyon hosszú volt mindannyiunk számára, mintha egy évtizedet éltünk volna át egy év alatt. Eseményekben gazdag év volt és ezen események jelentős hatással voltak az üzleti világra.
Tovább a cikkhez
Nóra Bozsogi