Stratégia

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Növeld a bevételt: a cross-sell és az upsell

Az olyan technikák, mint az upsell és a cross-sell nagy népszerűségnek örvendenek, legyen szó offline vagy e-kereskedelmi értékesítésről. Hogyan növelhetném a bevételt extra tőkebevonás nélkül? Hogyan lehetne az értékesítési folyamatot maximalizálni? A legtöbb cégvezető és vállalkozó gyakran teszi fel ezeket a kérdéseket. A következő két értékesítési eszköz helyes alkalmazásával nagyobb bevételt realizálhatunk, növelhetjük a termékeladásokat…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Így kezeld a Google értékeléseidet!

Az interneten olvasott értékelések a vásárlási döntés szerves részét képezik. A vásárlók 93%-a szerint befolyásolta a választásukat az olvasott értékelés. Ez a rendkívül magas szám is megmutatja, hogy milyen hatással rendelkeznek az online vélemények. Ha ehhez hozzáadjuk az e-kereskedelem robbanásszerű növekedését bátran állíthatjuk, hogy az értékelések kiemelt fontosságúak a bevételek szempontjából.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

10 vizuális marketing trend, amit neked is ki kell próbálnod

Hogyan formálják a vizuális tartalommarketing trendek a márkaépítési stratégiát? Érdemes szemmel tartani ezeket a legfontosabb trendeket.
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész

Content Matrix: tartalommarketing profi szinten

A tartalommátrix (content matrix) nem csupán a meglévő tartalmak leltára. Ennek a modellnek a segítségével jobban megérthetjük a közönségünktől kapott reakciókat. Segít azokra a lényeges faktorokra összpontosítani, amelyek a különböző vásárlási fázisokban valóban számítanak.
Tovább a cikkhez
Árpád Szabó

Hogyan vásárolnak a nők a Covid 19 járvány után?

Tudományosan is bizonyított tény, hogy a nők vásárlási szokásai eltérőek a férfiakétól. A Koronavírus járvány okozta extrém körülmények kialakulása előtt is általánosságban elmondható volt, hogy a legtöbb nő jobban szeret vásárolni, mint a férfiak.
Tovább a cikkhez
Nóra Bozsogi

Közösségépítés és a vállalati értékrend kialakítása napjainkban

Az elmúlt években a marketing egyértelműen a márkák körüli közösségek építése és az olyan vállalati értékrendek implementálása felé mozdult el, amelyek a fogyasztók számára fontosak. Ebből következően ezen értékek megfelelő kommunikálása elengedhetetlenné vált. Nem elég azonban az egyirányú kommunikáció a fogyasztók felé, így kerül képbe a community management.
Tovább a cikkhez
Natália Parádi