Stratégia
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hogyan hozzunk létre konverziót elősegítő előugró ablakokat?
A piacon számos olyan eszköz létezik, amely segítségével a vállalkozások növelhetik a konverziós arányokat a weboldalukon. A megoldások között található a hírhedt pop-up, vagyis a felugró ablak.
Tovább a cikkhezÜgyfélmegtartás felsőfokon – 4 hatékony stratégia, amelyek garantálják a növekedést
Milyen a jó ügyfelek megtartási aránya az e-kereskedelmi térben? Egy ideális világban ez 100%. De a miénk nem ideális világ, ezért nehéz elérni a 100% -os retenciós arányt.
Tovább a cikkhezÍgy építs bizalmat az ügyfeleidben – online!
Vásárolnál egy olyan webshopból, ami elsőre nem tűnik megbízhatónak? Foglalsz időpontot egy olyan szolgáltatónál, aminek a weboldala kész káosz? És ha az ismerősöd nem ajánl egy online áruházat, akkor vásárolsz ott? A válasz mindhárom esetben: valószínűleg nem. De miért nem? A válasz egyszerű: nem érzel bizalmat az adott vállalkozás, szolgáltatás iránt.
Tovább a cikkhezE-mail marketing automatizálás az e-kereskedelemben
Egyre többen használják ki az e-mail marketingben rejlő lehetőségeket. Az automatizálás során pedig olyan eszközök állnak a rendelkezésünkre, amelyekkel a látogató regisztrálásától kezdve, az első vásárláson át, végigkísérhetjük a folyamatokon. Legyen szó egy be nem fejezett vásárlásról, vagy egy születésnapi emlékeztetőről, a folyamatok automatizálása a segítségünkre lesz.
Tovább a cikkhezÍgy használd a tartalommarketinget a hasonmás célközönségekhez
A tartalommarketing jól használva kis befektetéssel hosszú távú eredményeket hozhat a céged számára. Nem véletlenül használja ezt egyre több vállalkozás a marketing eszközei között.
Tovább a cikkhez2021 B2B marketing trendjei
A B2B marketing drámai változáson ment keresztül az elmúlt 10 évben. Korábban a networking állt a fókuszban, azzal a céllal, hogy a személyes meetingeket biztosítsák a megcélzott vállalat vezető munkatársával. Ez volt az, ami leginkább elválasztotta a B2B marketinget a B2C-től. Azonban ma már nem ilyen egyértelmű a B2B marketingben, hogy kinek is igyekeznek terméket/szolgáltatást…
Tovább a cikkhez