Márciusban a Google Ads új irányelveket fog bevezetni, hogy csökkentse az ismert márkákkal vagy közismert személyekkel való hamis kapcsolatot állító hirdetéseket a felhasználók manipulálása érdekében. A francia hirdetőknek 2024 áprilisáig kell megfelelniük a változásoknak.
A Google kijelentette, hogy az irányelv megsértését súlyosnak és kirívónak tekintik. A szabálysértő fiókokat felfüggesztik és eltiltják őket a jövőbeni hirdetésektől is.
A Google irányelvei tiltják az olyan megtévesztő gyakorlatokat, mint a csalások, a mások személyes adataival való visszaélést, a hamis hirdetéseket és az adathalászatot.
A szabályzat kifejezetten kimondja, hogy az elfogadhatatlan gyakorlatok közé tartoznak a következők:
- Vállalkozással kapcsolatos információk elrejtése vagy hamis bemutatása.
- Más márkák megszemélyesítése.
- Nem szállítható termékek vagy szolgáltatások reklámozása.
- A szolgáltatások olyan módon történő hirdetése, amely veszélyeztetheti a felhasználók egészségét, életét vagy biztonságát.
- Adathalász technikák használata felhasználói adatok gyűjtésére.
Forrás:
https://www.searchenginejournal.com/google-bans-impersonation-in-ads/508598/