A Facebook új hirdetés formátuma kifejezetten a légitársaságok és repjegyes alkalmazások számára készült el. Általa azokat a leendő utasokat célozhatjuk, akik valamely járatra kerestek rá.
Az új hirdetések lehetővé teszik a légitársaságok számára, hogy hirdetéseiket utazás témájú Facebook oldalakon, website-okon vagy appokban történt látogatás alapján targetálják.
Ezzel sokkal könnyebben van lehetőségünk tehát elérni a megfelelő embereket a megfelelő, személyre szabott üzenettel, hiszen ezzel kifejezetten olyan látogatók célzására nyílik mód Facebookon, akik utazási szándékukat fejezték ki korábbi keresésükkel.
A Facebook újdonsága egyelőre csak keveseknek érhető el, például az AirFrance tesztelheti azt. Az AirFrance jelentős költségcsökkenést tapasztalt ezzel az új fajta hirdetési lehetőséggel.
A Facebook szerint a repülési hirdetések az elkövetkező hetekben az Instagram és a közönséghálózat valamennyi hirdető számára globálisan elérhetők lesznek.