Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Facebook újdonsága az utazóknak kedvez

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.09.14.

A Facebook új hirdetés formátuma kifejezetten a légitársaságok és repjegyes alkalmazások számára készült el. Általa azokat a leendő utasokat célozhatjuk, akik valamely járatra kerestek rá.

Az új hirdetések lehetővé teszik a légitársaságok számára, hogy hirdetéseiket utazás témájú Facebook oldalakon, website-okon vagy appokban történt látogatás alapján targetálják.

facebook-utazas

Ezzel sokkal könnyebben van lehetőségünk tehát elérni a megfelelő embereket a megfelelő, személyre szabott üzenettel, hiszen ezzel kifejezetten olyan látogatók célzására nyílik mód Facebookon, akik utazási szándékukat fejezték ki korábbi keresésükkel.

A Facebook újdonsága egyelőre csak keveseknek érhető el, például az AirFrance tesztelheti azt. Az AirFrance jelentős költségcsökkenést tapasztalt ezzel az új fajta hirdetési lehetőséggel.

A Facebook szerint a repülési hirdetések az elkövetkező hetekben az Instagram és a közönséghálózat valamennyi hirdető számára globálisan elérhetők lesznek.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet