A Google AdWords készített egy bővítményt a Google Táblázatokhoz, amellyel gyorsan importálhatod AdWords adataid, és riportokat készíthetsz belőle. Az AdWords fiók adatainak a Google Táblázatokba való letöltése, most már béta verzióban van.
Miután telepítetted a bővítményt, és összekötötted egy AdWords fiókkal, vagy egy Ügyfélközpont fiókkal (MCC), képes leszel kiválasztani a mutatók oszlopait, különböző szegmenseket, valamint a vizsgálni kívánt dátumtartományt. Abban az esetben, ha egy Ügyfélközpont fiókkal (MCC) jelentkezel be, választhatsz több fiókot, és adatokat hozhatsz létre ugyanabba a riportban.
Amikor elindítod a riportot, az adatok egy új lapon érhetőek el, a hozzárendelt riport névvel.
Amennyiben egy meglévő riportot szeretnél szerkeszteni, úgy térj vissza a bővítmények legördülő menüjébe, és válaszd ki a “Edit a report” lehetőséget. Ez a menüsor, azt a lehetőséget is felkínálja, hogy frissítse a korábbi riportjait, a legfrisebb adatokkal, ahogyan ez a képernyőfelvételen is látható.
Az elkészült riportokat a Google táblázatokon keresztül megoszthatod munkatársaiddal, valamint ügyfeleiddel egyaránt.
Az AdWords bővítmény jelenleg béta verzióban van, és az alábbi linken érhető el: https://chrome.google.com/webstore/detail/google-adwords-beta/njohbbpepphfnibegmdodeelebojemad/?utm_source=awsocial&utm_medium=LinkedIn&utm_campaign=enP
Írásunk a Search Engine Land cikke alapján készült.