Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Itt az új Google Ads editor

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.03.29.

A Google Adwords átalakítása és átnevezése után ideje volt, hogy frissüljön az Editor, azaz a Szerkesztő is.

A kampányok kezelésére és szerkesztésére szolgáló eszköz új megjelenéssel, új elrendezéssel, új funkciókkal és új névvel is rendelkezik. A legutóbbi frissítésről már közel egy éve számoltunk be utoljára.

Viszlát, AdWords Szerkesztő (Adwords Editor). Helló, Google Ads Szerkesztő (Ads Editor).

google-ads-editor

Ha szeretnéd kipróbálni az új szerkesztő felületet, érdemes előbb elmélyedni benne, megismerkedni vele egy kicsit, ugyanis egészen már kinézettel jelenik meg. A felületet érintő több változás is volt, akár az elrendezést, akár a méreteket tekintve.

A SEJ egyúttal máris kigyűjtötte az új felületen elérhető top kedvenceit, melyek közül néhányat mi is érdemesnek tartunk kiemelésre:

  • A szerkesztő felület jobb oldalon érhető el az eddigi lap alja helyett.

ads-szerkeszto

  • Megtekinthetőek a javasolt költségkeretek, melyek nagy segítséget adnak az optimalizálás során.

javasolt-koltsegkeret-google-ads

  • Egy ablakból elérhető és kezelhető több fiók is. Ez különösen akkor hasznos, ha eltérő fiókokban kezeled ugyanazon cég több országának kampányait.

fiok-kezeles

  • Sokkal könnyebbé vált a felületen a videós kampányok kezelése is.
  • Ráadásul a keresés is egyszerűbbé vált e felületen.

ads-szerkeszto-kereses

 

Neked hogy tetszenek a változások?

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet