PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Mindent a vásárlók érdekében – Google Marketing Live 2022
Az elmúlt évben a Google bejelentései meglehetősen sűrűn érkeztek, mivel a digitális keresőóriás számos változtatást hajtott végre hirdetési platformján, a Google Ads-en. A vállalat idén sem tétlenkedik, nagy hangsúlyt fektet az innovációra. A technológia gyors fejlődése, különösen a mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás (ML) területén, a marketing és a hirdetések izgalmas új korszakát…
Tovább a cikkhezTrueclicks vs. Optiscore – Avagy hogyan garantáld kampányaid minőséget?
A TrueClicks és az Optimization Score segítségével, lehetőségünk van mindig naprakészen tartani a Google Ads fiókunkat vagyis maximalizálni a teljesítményt.
Tovább a cikkhezPERFORMANCE MAX – ESETTANULMÁNY profession.hu
A Profession.hu álláshirdetői portál számára B2C fronton a jelentkezők számának növelése volt a cél költséghatékony módon. Büszkék vagyunk arra, hogy kampányaink sikerének köszönhetően nagyon pozitív hatást értünk el abban, hogy több tízezer ember megtalálja a számára legmegfelelőbb állást a COVID 19 idején is. Az alábbi esettanulmányban szeretnénk rávilágítani arra, hogy milyen tapasztalatokat szereztünk és milyen…
Tovább a cikkhezA PPC kampányokat érintő hirdetési csalások 5 leggyakoribb típusa
A reklám csalások mindenkit érinthetnek, akik a digitális reklám iparban dolgoznak. Egy statisztika alapján a PPC hirdetésekre leadott kattintások 20 %-át kattintási csalások okozzák. Valójában többféle hirdetési csalás létezik, amelyek különösen a PPC hirdetéseket célozzák.
Tovább a cikkhez7 marketing stratégia a PPC kampányok teljesítményének fokozására
Akár ügynökségként egy ügyfél PPC kampányait kell auditálni és helyre hozni, akár alapos tájékozódás után új marketing stratégiákat tanulva állunk neki a saját Google Ads fiókunkat helyre hozni, annak a legfontosabb eleme az elemzés és a tervezés. Világos struktúrát kell alkotnunk ad hoc megoldások helyett. Ebben a cikkben konkrét módszereket veszünk végig, amelyekkel a PPC…
Tovább a cikkhez6 működő Facebook stratégia az ios változását követően
Sok hirdető a legrosszabbtól tartott, amikor az Apple változásairól szóló híreket nyilvánosságra hozták, okkal. Ha visszaesést tapasztaltál Facebook hirdetési kampányaid teljesítményében, nem vagy egyedül.
Tovább a cikkhez