PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Köszönjünk el az ETA-tól, váltsunk RSA-ra
Mostanra mindannyian hallottuk a hírt, hogy a Google (és a Microsoft) jövőre megszünteti a kiterjesztett szöveges hirdetéseket, alias ETA-kat. Ez egy nagy (és kissé ijesztő) változás néhány hirdetőnek, de az alábbiakban bemutatjuk, miért és hogyan érdemes átállni az adaptív keresési hirdetésekre (RSA).
Tovább a cikkhez7 haladó stratégia Google Shopping hirdetésekhez, ami növeli a teljesítményt
A Google Shopping büdzsé ráfordítások már meghaladták a keresési hálózaton való költést az Egyesült Államokban - a kiskereskedők hirdetési keretének 56 százaléka és a kattintások 46 százaléka Google Shoppingon csapódik le. Tehát egy jól végiggondolt és precízen felépített marketing stratégia ezen a platformon fontosabbá vált, mint valaha.
Tovább a cikkhez8 PPC hirdetési hiba, amit jobb, ha elkerülsz az ünnepi szezonban
Mivel az ünnepi szezon kiemelten fontos időszak a legtöbb vállalkozás számára, biztos, hogy nem szeretnél a PPC hirdetési hibák áldozatává válni, amikor az ünnepi kampányaidról van szó.
Tovább a cikkhezÁtfogó útmutató és bevált módszerek a Performance Max kampányhoz
A Google az elmúlt hetekben széles körben is kiterjesztette a legújabb kampány típusát, ami maximális teljesítmény néven található a Google Ads fiókokban.
Tovább a cikkhez7 friss PPC trend a hatékony online marketing stratégiához
A PPC területen alkalmazott trendek, stratégiák együtt változnak magával a technológiával és a vásárlási szokásokkal, így az online marketing világában való talpon maradáshoz időt és energiát kell fektetnünk ezek követésébe. Azonban ezek a trendek éppen arra valók, hogy leegyszerűsítsék a hirdetők feladatát és hatékonyabbá tegyék a kampányokat. Tehát menekülés és a régihez ragaszkodás helyett érdemes…
Tovább a cikkhez8 fontos Google Ads frissítés, amelyről esetleg lemaradtál
Az alábbi cikkünkben összegyűjtöttük egy csokorba az elmúlt 2 hónap Google Ads frissítéseit, amelyről esetleg lemaradtál.
Tovább a cikkhez