PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Egészségügyi szolgáltatások és orvosi műszerek Google Ads hirdetése
Felül lehet kerekedni a Google Ads orvosi műszerekre és egészségügyi szolgáltatásokra vonatkozó korlátozásain? Most végigvesszük, milyen szabályokat kell figyelembe venniük az egészséggel kapcsolatos profilú hirdetőknek.
Tovább a cikkhez5 módszer a Facebook dinamikus termékhirdetések testreszabására
A maximális teljesítmény érdekében egy katalógus típusú kampány nagyszerű módja annak, hogy a termékcsatornát kihasználva hirdetéseket hozzunk létre a Facebookon és az Instagramon. Miután az integráció befejeződött indíthatjuk is a kampányokat.
Tovább a cikkhezA 10 legfontosabb teljesítménymutató (KPI) PPC kampányok futtatásakor
PPC kampányok futtatásakor nagyon fontos, hogy meghatározzuk azokat a KPI-okat, amelyek alapján ki fogjuk értékelni a kampányok teljesítményét. A KPI a Key Performance Indicator szóból ered, és a vállalkozás főbb teljesítménymutatóit jelenti. Szinte minden iparágban használják metrikaként.
Tovább a cikkhezMinden, amit tudni kell az adaptív keresési hirdetésekről
Az egyetlen állandó a változás maga és ezt a Google esetében is megtapasztalhatjuk. 2021. február 18-án a Google bejelentette, hogy az adaptív keresési hirdetések (RSA) lesznek az alapértelmezett hirdetéstípusok, amikor keresési kampányhoz hozunk létre hirdetéseket.
Tovább a cikkhez16 gyakran feltett PPC-s kérdés és válasz
Kérdezd meg egy PPC-kampánykezelőtől, hogyan lehet a legjobban menedzselni a kampányokat és fogadjunk, hogy az esetek 95%-ban az a válasz rá, hogy „az attól függ..”. Ennek az az oka, hogy tényleg a tényezőktől függ.
Tovább a cikkhezÍgy segíti a PPC a SEO-t
A digitális marketing eszközök implementálásakor fontos meggyőződnünk arról, hogy azok egymást segítve előreviszik az üzletet, nem pedig hátráltatják. Melyikre érdemes koncentrálni, PPC-re, SEO-ra, vagy mindkettőre?
Tovább a cikkhez