PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hatékony pénzégetési módszerek Google Shoppingban
Míg a Google Shopping talán a legjobb módja annak a digitális marketingben, hogy egy összetett és változatos termékpalettáról egyetlen kampánnyal részletes képi és szöveges információt közöljünk a potenciális vásárlóval és így az edukált felhasználók kattintásai révén magas megtérülése legyen a hirdetésbe fektetett pénzünknek, vannak olyan tipikus hibák, amelyekkel a Shopping hirdetések a felesleges pénzégetésnek válhatnak…
Tovább a cikkhez10 gyakori Google Ads hiba, amit ne kövess el!
A Google Ads alapműködése egyszerűnek tűnik, ám amikor egy gyakorlatlan hirdető elkezd mélyebben megismerkedni a részletekkel, ijesztő és elrettentő lehet a sok részlet és paraméter.
Tovább a cikkhezKezdő útmutató a Shopping-hirdetésekhez
Ismerd meg a Shopping-hirdetések beállítását és kezelését, optimalizálását. Megmutatjuk, hogy kezdőként mi az amire mindenképpen figyelned kell.
Tovább a cikkhezMennyire hatékonyak a Discovery hirdetések?
A Google Ads-nek számtalan előnye van más hirdetési platformokhoz képest. Azonban egészen 2020 tavaszáig hiányzott a Google-ből a közösségi hálózatokra hasonlító kivitelű, így a figyelmet igazán hatékonyan megragadni képes vizuális hirdetés. Ezt pótolták a felfedezési (Discovery) hirdetések.
Tovább a cikkhezA Google Ads Minőségi Mutató anatómiája
Most megmutatjuk a google miért és hogyan használja a minőségi mutatót a Google Ads hirdetéskor és hogyan javíthatunk ezen a pontszámon.
Tovább a cikkhezMennyire számítanak a megjelenített URL-ek a fizetett hirdetésben?
Azt már mindannyian tudjuk, hogy a hirdetésben használt tartalmi elemek (címsorok, kulcsszavak, CTA, stb.) nagy hatással vannak a hirdetések teljesítményére. Az is köztudott, hogy a megfelelő céloldal is nagyban növelheti a konverziós arányt. De vajon a fizetett hirdetésben megjelenő URL-ek megváltoztathatják-e a teljesítményt? Az alábbi cikkből kiderül!
Tovább a cikkhez