Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Reszponzív keresőkampányok az Adwordsben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.07.31.

Ahogyan már korábban, a fejlesztés bejelentésekor megírtuk a blogunkon, egy új lehetőséggel találkozhatunk a Google Adwordsben (azaz Ads-ben), ez pedig a Responsive Search Ads. Ez az új hirdetésformátum még beta verzióban érhető el.

Az új hirdetésformával lehetőségünk van arra, hogy egy hirdetésben több headline-t és leírást is alkalmazzunk. Azzal, hogy több címet és leírást írunk, lehetőséget biztosítunk magunknak arra, hogy a Google tesztelhesse azok kombinációját, következésképpen pedig a megtalálja a legsikeresebb kombinációt.

google-adwords-responsive-search-ads-beta

Mivel beta, egyelőre nálunk nem is érhető el ez az opció, de ez egyértelműen a “machine learning” része, mely kifejezett célja és iránya a Google hirdetéseknek, mind display mind search esetében.

További előny a megfelelő szövegek tesztelésén felül, hogy nem csak 3 headline jelenik meg az eddigi 2 helyett, hanem a 80 karakteres leírást 90 karakter váltja fel.

Összesen akár 15 címet és 4 leírást van lehetőségünk megadni, melyeket a Google automatikusan rotál.

Természetesen ettől függetlenül továbbra is lehetőségünk marad az eddig megszokottak szerint hirdetést készíteni, ugyanakkor mi midnenkinek javasoljuk ennek kipróbálását, ugyanis így nem csak, hogy segít nekünk a Google a hirdetésszövegek tesztelésében, hanem nagyobb helyet is foglalhatunk el a keresőben ezáltal.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet