ADATVEZÉRELT

Webshop SEO

Közel 20 éves tapasztalatunk van a webáruházak keresőoptimalizálásban, kis, közepes és óriás webáruházakról vagy e-kereskedelmi platformokról. Szívesen megmutatjuk :)
Érdekel a szaktudásunk?

Webshop SEO

A hatékony SEO nélkülözhetetlen egy webáruház organikus forgalmának növeléséhez, hiszen biztosítja, hogy termékeid előkelő helyen szerepeljenek a keresőmotorok találati listáin. A kategória- és termékoldalak optimalizálása célzott kulcsszavakkal és igényes leírásokkal segít elérni azokat a vásárlókat, akik már vásárlási szándékkal keresnek.
Emellett a technikai SEO is kulcsszerepet játszik: a gyors oldalbetöltési idő és a mobilbarát kialakítás nemcsak a felhasználói élményt javítja, hanem a keresőmotorok rangsorolására is pozitív hatással van. És ez még csak a kezdet! Számtalan további lehetőség áll rendelkezésedre, hogy kiemelkedj a versenytársak közül. A Klikkmánia segítségével személyre szabott, adatvezérelt e-kereskedelmi SEO stratégiát alakíthatsz ki, amely nemcsak növeli webáruházad láthatóságát, hanem kézzelfogható eredményeket is hoz.
Beszélgessünk!

SEO stratégiánk kulcselemei

Téma és kulcsszókutatás
Segít abban, hogy a tartalmad megfeleljen annak, amit a közönséged keres, ugyanakkor a keresőmotoroknak is felkeltse a figyelmét. Ne csak a vevőd legyen visszatérő vendég a weboldaladon, hanem a keresőmotor is!

SEO Audit elkészítése
On-page: A meta címek, leírások, fejléc-címek és tartalmak optimalizálása a keresőmotorok és a felhasználók igényeinek megfelelően.

Technikai SEO: Olyan elemeket foglal magában, mint a weboldalad sebessége, mobilbarátsága, URL-struktúrája, valamint a hibás oldalak javítása, hogy a keresőmotorok indexelni tudják a tartalmaidat.

Versenytárs elemzés
Átnézzük a legerősebb versenytársak SEO tevékenységét és linkhálózatát. Levonjuk a legfontosabb követeztetéseket, majd a konkurencia eredményeit a saját előnyünkre fordítjuk és a tapasztaltakat beépítjük a stratégiába.

Roadmap, ütemterv

Elkészítjük a 12 hónapot átölelő SEO ütemtervet, mert fontos, hogy ne az összes módosítási javaslatunk egyszerre valósuljon meg. Ha sok változtatást eszközölün egy időben az több veszélyt is rejt magában. Egy részről az egyértelmű és túlzásba vitt SEO aktivitást negatívan értékelhetik a keresőmotorok. Más részről a változtatások által okozott eredmény kilegéngések okának felderítésében is hasznos, ha lépésről-lépésre haladunk. Nem utolsó sorban pedig a Google algoritmusváltozásaira is reagálni kell, ami módosíthatja az ütemtervet is.

Bármilyen shopping hirdetés csak annyira jó, amennyire az összetevői is azok. Kulcskérdés a helyes shopping feed megléte, az ajánlattételi stratégia, és termékkategóriák optimális megválasztása és nem utolsó sorban a kereskedelmi ajánlat versenyképessége. Egy rosszul összerakott feed-del és/vagy árképzéssel is termelhetünk veszteséget, hiába az olcsóbban lekattintható CSS hirdetés.

Hivatalos Google Partnerek vagyunk

Elsőként szereztük meg itthon a Google Partner státuszt, melyet az évek során nem csak megtartottunk, hanem sikerült továbbfejleszteni is. Ma már Kiemelt Google Partner ügynökség vagyunk, mely megkülönböztet minket a hagyományos Google Partner státusztól. Ezzel a státusszal a Google hivatalosan is elismeri, hogy a legjobb Google Partner ügynökségek top 3%-ába tartozunk! A Kiemelt státuszhoz az alábbiakra van szükség:

Google Premier Partner - Klikkmánia

Ami megkülönböztet minket

Nagy hangsúlyt fektetünk szakértőink állandó képzésére, mert pontosan tudjuk, hogy a digitális világban egy valami állandó, a változás. A változások lekövetésére és a megfelelő minőség biztosítására pedig szükség van a képzésekre és a minősítések megszerzésére.

Ugyanakkor kiemelten fontos a komplex szemlélet, ezért az állandó SEO képzések mellett, kollégáink rendelkeznek vizsgákkal a Google Ads, Facebook, SEO és az inbound marketing valamint a marketing automatizálás területén is.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Google Premier Partner - Klikkmánia
Active Campaign Partner Magyar
TikTok hirdetések Klikkmánia
Facebook Blueprint Klikkmánia

Ügyfél- és SEO-barát módszertanunk

Adatvezérelt SEO együttműködési folyamatunk a bő egy évtizedes gyakorlati tapasztalatunk alapján épült fel és jelenleg 10 operatív lépésből áll. A 10 lépésből álló munkafolyamat magába foglalja a SEO Stratégiát és a SEO havi menedzsmentet is.

A lépések formája és pontos tartalma időről-időre változik, ahogyan az egész digitális marketing is állandó változást követel. De a sarokpontok változatlanok, ami egy rendkívül stabil keretet ad szolgáltatásunknak.

A stratégiai és sok esetben taktikai döntésekhez is a legmodernebb AI alapú, döntéstámogató elemző és kampányoptimalizáló eszközöket használjuk.

Célkitűzés és tervezés: kick-off meeting
Első lépésként közös megbeszélésen pontosítjuk az ügyfél céljait és elvárásait, hogy egyértelmű irányvonalat alakítsunk ki a SEO munkához.
Átfogó SEO-állapotfelmérés
Teljes körű SEO-auditot végzünk, amely feltárja a weboldal technikai, tartalmi és felhasználói élménnyel kapcsolatos hiányosságait.
Kulcsszókutatás és versenytárselemzés
Részletesen megvizsgáljuk az iparág kulcsszavait és a versenytársak stratégiáit, majd összeállítunk egy fókuszált kulcsszólistát, amely az ügyfél céljait támogatja, és alapot ad a további SEO munkához.

SEO roadmap készítése
Az audit eredményei alapján részletes ütemtervet dolgozunk ki a javításra szoruló területek és optimalizálási lépések megvalósítására.
Folyamatos tanácsadás és támogatás
Segítjük a tartalom gyártókat, fejlesztőket és a projekt csapatát a roadmap közös megvalósításában és a felmerülő SEO-problémák megoldásában.
Tartalomgyártás SEO szemlélettel
Igény vagy kapacitáshiány esetén SEO-barát tartalmakat készítünk, például optimalizált blog cikkeket, szolgáltatási oldalakat és más weboldal elemeket.
Eredménykövetés és riportolás
Személyre szabott riportokat készítünk, amelyek folyamatosan monitorozzák a legfontosabb kulcsszavak teljesítményét és a SEO-fejlesztések hatásait.
Hatékony linképítési stratégia
Kialakítjuk és megvalósítjuk a weboldal hitelességét növelő, releváns és fenntartható linképítési startégiáját. Az értékes linkek megszerzéséhez SEO barát PR cikkeket írunk és azokat magas DA értékű oldalakon publikáljuk.
Rendszeres reaudit és ellenőrzés
Féléves és éves rendszerességgel újra áttekintjük az oldalt, hogy elemezzük a megvalósított javaslatokat, és feltárjuk az esetleges további fejlesztési lehetőségeket.
SEO trendfigyelés és innováció
Folyamatosan nyomon követjük a legújabb SEO trendeket és technikai újításokat, amelyeket beépítünk a meglévő stratégiába, hogy az ügyfelek mindig naprakészek legyenek.

Miért lesz sikeres az együttműködésünk?

Közel 20 éves működésünk alatt volt lehetőségünk megtapasztalni az ügyfél és ügynökségi viszonyban rejlő szépségeket és kihívásokat is. Ez idő alatt kialakítottuk a folyamatainkat, munkamódszereinket és működési protokollok segítségével szabályozzuk, hogy minden időben és az elvárható legjobb minőségben készüljön el. Ugyanakkor hiába minden, ha nem alakul ki a megfelelő munka- és emberi kapcsolat az ügyfelekkel. Ez határozza meg, hogy hosszabb távon is sikeres lesz-e a kampány, az adott projekt és a teljes együttműködés. A következőkben kis betekintést adunk abba, hogyan vélekedünk a partnerségről és általában az együttműködésről.
Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Egy nyelvet beszélünk

Számunkra a legnagyobb öröm és egyben legnehezebb kihívás is, ha megismerhetjük egy újabb vállalkozás működését, céljait, számait. Ebbe hajlandóak vagyunk beletenni rengeteg időt és energiát és viszonzásul elvárjuk, hogy a partnerünk is ugyanúgy meghallgassa és megismerje a mi működésünket, logikánkat, nyelvezetünket. Ez minden sikeres együttműködésünk mozgatórugója.

Mindig lépéselőnyben

Dedikált kollégáink napi szinten követik a digitális marketing trendeket és hetente egy-egy workshop keretein belül megosztjuk egymással a tudást. Állandó belső továbbképzéseket tartunk, de nem riadunk vissza attól sem, hogy külsős trénerek képezzék csapatunkat. Rendszeresen tartunk ingyenes webináriumokat is, melyek mindenki számára nyitottak (lásd Tudástár). Folyamatosan teszteljük a legújabb AI alapú hirdetés optimalizáló szoftvereket és mindig a leghatékonyabbal dolgozunk. Ha kell sajátfejlesztésű eszközeinkkel is támogatjuk ügyfeleinket, hogy ők is megszerezzék a piacvezető pozíciót.

Szeretjük a számokat

Annyira szeretünk számokkal dolgozni, hogy a megfelelő adatok és számok nélkül döntéseket sem hozunk. A teljes ügynökségünk működését a számok határozzák meg, legyen szó a belső munkafolyamatainkról, kollégáink értékeléséről vagy ügyfeleink kampányairól. Az adatvezérelt operációt piacvezető szoftverekkel és saját fejlesztésű eszközökkel támogatjuk.

Komplex
marketing szaktudás

A teljes adatvezérelt, ROI fókuszú digitális marketing arzenál ügyfeleink rendelkezésére áll. Hatással vagyunk az online ügyfélszerzés és forgalom generálás teljes folyamatára, köszönhetően annak, hogy a kiváló Google és Facebook Ads munkatársakon kívül, házon belül tudhatjuk a legjobb SEO, analitika és inbound marketing szakembereket is.

Nem kertelünk

Garantáljuk a transzparenciát és az őszinte, nyílt beszédet a partnereinkkel, legyen szó bármilyen komplex és nehéz üzleti szituációról. Igyekszünk mindig egyértelműen és azonnal kommunikálni a problémákat éppúgy, ahogyan a sikereket. A mellébeszédet kerüljük, mert nem viszi előre az együttműködést és ugyanezt várjuk el az ügyfeleinktől is.

A SEO az e-kereskedelem világában is elengedhetetlen eszköz ahhoz, hogy webáruházad kiemelkedjen a versenytársak közül, és organikus forgalmad folyamatosan növekedjen. A megfelelően optimalizált kategória- és termékoldalak nem csupán jobb helyezést érnek el a keresőmotorok találati listáin, hanem a vásárlási szándékkal érkező látogatók számára is releváns és vonzó tartalmat nyújtanak. Ezzel nemcsak a forgalmat, hanem a konverziók számát is jelentősen növelheted.

Kategória- és termék oldalak: a kulcsszavak ereje

A webshop SEO középpontjában a kategória- és termék oldalak keresőoptimalizálása áll. Ezek a webáruházad “kirakatai,” amelyek az első benyomást keltik a látogatókban. Szakértőink részletes kulcsszókutatás alapján olyan célzott kulcsszavakkal és szöveges tartalmi javaslatokkal támogatják ezeket az oldalakat, amelyek kifejezetten a vásárlói szándékra adnak választ. Emellett a minőségi termékleírások és a megfelelő metaadatok is segítenek abban, hogy az oldalad releváns és informatív legyen a keresőmotorok és a felhasználók számára egyaránt.

Technikai SEO: az alapok nélkül nincs siker

A technikai SEO alapvető elemei – például a gyors oldalbetöltési idő, a mobilbarát kialakítás vagy az URL-struktúra – kritikusak a felhasználói élmény szempontjából. A Google és más keresőmotorok rangsorolási algoritmusai egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek ezekre az aspektusokra, ezért a webshopod technikai hátterének hibátlan működése elengedhetetlen. A Klikkmánia csapata nem csupán a technikai hibák kijavításában segít, hanem a legújabb trendek és irányelvek alapján optimalizálja webáruházad minden egyes elemét.

Segítünk!

Adatvezérelt SEO stratégiák: célzott optimalizálás és mérhető eredmények

A webshop SEO egyik legnagyobb előnye, hogy az eredmények pontosan mérhetők, így stratégiánk minden lépése adatvezérelt döntéseken alapul. A Klikkmánia segítségével olyan személyre szabott e-kereskedelmi SEO stratégiát valósíthatsz meg, amely nem csupán növeli webáruházad láthatóságát, hanem konkrét üzleti eredményeket is hoz. Legyen szó organikus forgalom növeléséről, kosárelhagyások csökkentéséről vagy vásárlási értékek emeléséről, az optimalizálási folyamat során mindig a Te üzleti céljaidat tartjuk szem előtt.

Miért több a webshop SEO, mint kulcsszavak optimalizálása?

Sokan úgy gondolják, hogy a webshop SEO kizárólag a kulcsszavak beállításáról szól. Az igazság azonban az, hogy ez csupán a jéghegy csúcsa. Egy sikeres SEO stratégia olyan összetett elemekből áll, mint például:

  • Rich snippet optimalizálás: A strukturált adatok használata segít kiemelni termékeidet a találati listákon, például ár, értékelés vagy elérhetőség megjelenítésével.
  • Belső linkstruktúra fejlesztése: Az könnyen használható navigáció és a jól felépített belső linkrendszer nemcsak a felhasználóknak segít, hanem a keresőrobotok számára is könnyebben érthetővé teszi weboldalad felépítését.
  • Felhasználói élmény (UX) optimalizálás: A vizuális megjelenés, a gyors betöltési idő és a könnyen kezelhető design mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a látogatók hosszabb időt töltsenek el az oldaladon, és nagyobb valószínűséggel váljanak vásárlókká.

Hogyan segít a Klikkmánia webshop SEO stratégiája?

A Klikkmánia webshop SEO szolgáltatása a legmodernebb technológiák és módszerek alkalmazásával biztosítja, hogy webáruházad minden szempontból megfeleljen a keresőmotorok elvárásainak. Csapatunk folyamatosan figyelemmel kíséri az aktuális SEO trendeket, és beépíti azokat a stratégiába.

Együttműködésünk során:

  • Részletes SEO auditot végzünk, amely feltárja a weboldalad gyenge pontjait.
  • Egyedi kulcsszólistát állítunk össze, amely kifejezetten az iparágad és célközönséged igényeire van szabva.
  • Segítünk a tartalmak megírásában és optimalizálásában, hogy weboldalad releváns és vonzó legyen mind a vásárlók, mind a keresőmotorok számára.
  • Hatékony linképítési stratégiát valósítunk meg, amely növeli weboldalad hitelességét és autoritását.

Miért válaszd a Klikkmániát?

Közel 20 éves tapasztalattal rendelkező SEO szakértőink pontosan tudják, hogyan kell egy e-kereskedelmi webáruházat a siker útjára állítani. A Klikkmánia nem csupán technikai SEO szolgáltatásokat nyújt, hanem stratégiai partnerré válik, így folyamatos támogatást és tanácsadást biztosít. Rugalmasan alkalmazkodunk az iparág sajátosságaihoz, és olyan hosszú távú megoldásokat kínálunk, amelyekkel versenyelőnyt szerezhetsz az online piacon.

Bízd ránk webshopod keresőoptimalizálását, és tapasztald meg, hogy a professzionális SEO hogyan segíti vállalkozásod növekedését!

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Gyakran ismételt kérdések az SEO stratégiáról

Miért fontos a SEO egy webáruház számára?

A SEO segítségével webshopod kiemelkedhet a versenytársak közül, növelheti az organikus forgalmát, és javíthatja a vásárlási szándékkal érkező látogatók elérését, ezzel növelve a konverziók számát.

Mik a webshop SEO legfontosabb elemei?

A kategória- és termék oldalak optimalizálása, a technikai SEO (gyors oldalbetöltés, mobilbarát kialakítás, stb.), a kulcsszókutatás, a tartalom optimalizálás és a linképítés mind kulcsfontosságú elemek.

Mennyi időbe telik, hogy a webshop SEO eredményeket hozzon?

Általában 3–6 hónap szükséges ahhoz, hogy jelentős eredmények látszódjanak, mivel a keresőmotorok folyamatosan indexelik és értékelik a változtatásokat.

Mi az a rich snippet, és miért fontos?

A rich snippet olyan strukturált adat, amely például az árakat, értékeléseket vagy elérhetőségeket jeleníti meg a keresési találatokban, ezzel növelve az átkattintási arányt.

Hogyan javítja a technikai SEO a webshop teljesítményét?

A technikai SEO biztosítja, hogy a weboldal gyorsan betöltődjön, mobilbarát legyen, és a keresőmotorok könnyen értelmezni tudják a tartalmát, ezáltal javítva a rangsorolást.

Miért van szükség egyedi kulcsszókutatásra?

Az egyedi kulcsszókutatás segít az iparágadnak és célközönségednek megfelelő kifejezéseket azonosítani, amelyek növelik a webshop láthatóságát és relevanciáját a keresőmotorokban.

Miben segít a belső linkstruktúra optimalizálása?

A jól felépített belső linkstruktúra segíti a látogatókat az egyszerű navigációban, miközben a keresőmotorok számára is érthetőbbé teszi az oldal felépítését.

Hogyan járul hozzá a SEO a kosárelhagyások csökkentéséhez?

A felhasználói élmény optimalizálása (gyors betöltés, könnyen használható navigáció, releváns tartalom, stb.) révén a látogatók nagyobb valószínűséggel fejezik be a vásárlást.

Kinek ajánlott a webshop SEO?

A webshop SEO minden méretű e-kereskedelmi vállalkozás számára ajánlott, akik növelni szeretnék online láthatóságukat és vásárlóik számát.

Miért érdemes a Klikkmániát választani webshop SEO-hoz?

Közel 20 éves tapasztalattal, adatvezérelt stratégiákkal és személyre szabott megoldásokkal dolgozunk, hogy webshopod kiemelkedjen az online piacon, és folyamatos növekedést érjen el.

Blog cikkek

Friss hírek, elemzések, érdekességek, interjúk a performance marketing világából.
Még több blog cikk
Keresőoptimalizálás

A mesterséges intelligencia és a SEO: Hogyan formálja át az AI a stratégiánkat?

Az elmúlt években a mesterséges intelligencia (AI) térnyerése forradalmasította a digitális világ számos területét, köztük a keresőoptimalizálást (SEO) is. Az alábbiakban összefoglaljuk a legfontosabb AI-alapú kihívásokat és javaslatot adunk arra, hogyan vehetjük fel a versenyt az ezzel járó új helyzetben a versenytársakkal.
Levente Asztalos
Levente Asztalos
Levente Asztalos
Levente Asztalos