Vége a nyárnak, elindult az ősz és vele egy időben megkezdődött a Q4, ami egy kiemelkedő időszak a piacon. Éppen ezért mutatunk neked 5 hasznos funkciót, ami segít, hogy ki tud maxolni a csatornádat!
Mid-roll-ads (videóban megjelenő hirdetések):
A YouTube lehetővé teszi a YouTuberek számára, hogy az általuk feltöltött videó előtt reklám jelenjen meg és ezzel bevételt termeljenek. Viszont mi a helyzet azokkal a videókkal, amik hosszabbak, mint 10perc? Ilyen tartalmaknál nem csak maga a tartalom előtt de akár a közepén is megjelenhetnek reklámok, innen ered a hirdetés típus neve(middle of the video) is. A mid-rolls hirdetéseknek két fajtája létezik. Az egyik a manuálisan elhelyezett, a másik az automatikusan generált. Mind a kettőt a videószerkesztőben lehet beállítani, előbbit egy előnézeti ablakon keresztül tudjuk beállítani, hogy pontosan hová kerüljön a hirdetés. Utóbbit pedig akár több videóra is automatizálhatjuk, mely esetben a YouTube helyezi el a hirdetést egy általa a videóban arra alkalmasnak értékelt pillanatban.