Sanjay Nazarali, a Carat Global stratégiai vezér igazgatója, és kutatása szerint az influencerek segítségével bármely márka megerősítheti jelenlétét a piacon, de ahhoz, hogy sikerrel járjunk új marketing megközelítésekben kell gondolkodnunk.
Egy adott YouTuber csatornája remek lehetőségnek bizonyul hirdetések megjelenítésére törekvő márkák számára. Ugyanis a nagy csatornák munkásságát legtöbbször tartalomra éhes, szenvedélyes rajongók elszántan, nagy figyelemmel követik. Éppen ezért nem meglepő, hogy a YouTube influencerek válnak vonzó partneré hosszútávú együtt működések kapcsán.
A korábban említett Nazarali a YouTube és a Nielsen segítségével olyan kutatást végzett, melyben megvizsgáltak több száz angol és amerikai videót azért, hogy megpróbáljanak fényt deríteni,arra mekkora befolyásoló ereje van influencereknek bizonyos márkákra.
Mielőtt a kutatás eredményeit bemutatnánk előjáróban elmondhatunk annyit, hogy a business orientált szabályokat ez az új, digitális világ teljesen megváltoztatta.