YouTube
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
YouTube
Hogyan tűnj ki a tartalomgyártók közül
Gondolkodtál már azon, hogy a YouTube nézői milyen sok tartalom és csatorna közül tudnak választani? Napjainkban egyre több tartalomgyártó indít YouTube csatornát annak reményében, hátha ezen a platformon talál rá a közönségére. A nézőkért folytatott piaci verseny már a YouTuberek között is megfigyelhető. Éppen ezért jogosan merülhet fel benned a kérdés: Hogyan keltsem fel a feliratkozók figyelmét?…
Tovább a cikkhezYouTube
Hogyan kerüljön be a videód a trending YouTube videók közé?
Trending, avagy felkapott videóknak azokat nevezzük, amik nézettsége rövid idő alatt ugrott meg. Ezeket a videókat a YouTube egy külön listába rendezi. A nézettség ugrása több okból történhet, ezeket fogjuk sorra venni és összeállítani egy receptet, ami alapján akár a te videód is bekerülhet ezek közé!
Tovább a cikkhezYouTube
Íme 6 optimalizációs tipp, hogy több YouTube nézőt szerezz
A YouTube-ot a legtöbben szórakozásra használják, de a felhasználók töltenek fel videót minden témáról, így mindenki megtalálhatja a számára érdekes tartalmat. A YouTube a Google kereső után a második legnagyobb keresőszolgáltatóvá vált, amin havonta 3 milliárd keresést hajtanak végre, így nagyobb forgalmat bonyolít, mint a Bing, a Yahoo és az Ask.com összesen. Te hány nézőt…
Tovább a cikkhezYouTube
2018-as videó marketing trendek
A Wyzowl az utóbbi öt évben a marketingesek munkáját segítette a State of Video Marketing nevű kutatásával, amelynek köszönhetően szélesebb képet kaphatunk a videó marketing területéről.
Tovább a cikkhezYouTube
A YouTube tartalomgyártók felelőssége
A YouTube alkotói munka legtöbbször csupán hobbinak, vagy egy kreatív alkotásnak tűnhet, mégis komoly felelősséggel jár. A tartalomelőállítók egy kiterjedt és befolyásos közösség tagjai, így a YouTube biztosítani kívánja számukra, hogy a YouTube-irányelvek világosan érthetők legyenek, és minden alkotó felelősségteljesen használhassa befolyását a YouTube-közösségen belül.
Tovább a cikkhezYouTube
A szponzorált tartalmakról
Mindenki látott már szponzorált videót a YouTube platformján, de hogy pontosan mit is takar a kifejezés és hogyan segítheti egy csatorna fejlődését, azt már nem tudják annyian. A következőkben bemutatjuk, hogyan dolgozz együtt cégekkel úgy, hogy a szponzorált tartalmad elnyerje a megbízó és a nézőközönséged tetszését is!
Tovább a cikkhez